  • 1. Data: 2011-05-21 15:33:05
    Temat: telewizor 32 cale
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Z jakiej odległości da się oglądać TV 32" ? Mam na myśli minimalną
    odległość do "normalnego" oglądania. Programy: Progrmay SD/HD z "N".
    (u mnie: łóżko: 2 metry, fotel/praca przy komputerze: 1.5 metra)

  • 2. Data: 2011-05-21 17:43:09
    Temat: Re: telewizor 32 cale
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-05-21 17:33, Marek pisze:
    > Z jakiej odległości da się oglądać TV 32" ? Mam na myśli minimalną
    > odległość do "normalnego" oglądania. Programy: Progrmay SD/HD z "N".
    > (u mnie: łóżko: 2 metry, fotel/praca przy komputerze: 1.5 metra)

    mam 40" siedze podczas filmu ok 1,8-2 metry jest ok

  • 3. Data: 2011-05-21 20:00:19
    Od: z <z...@g...pl>

    Marek pisze:
    > Z jakiej odległości da się oglądać TV 32" ? Mam na myśli minimalną
    > odległość do "normalnego" oglądania. Programy: Progrmay SD/HD z "N".
    > (u mnie: łóżko: 2 metry, fotel/praca przy komputerze: 1.5 metra)

    Pomijając teorie z jakiej odległości oko ludzkie zobaczy pojedynczy
    pixel to najważniejsze są gusta i guściki. :-)
    Ja 32" oglądam z 2m. Bliżej nie lubię. Taka szerokość kątowa mi
    odpowiada. :-)

  • 4. Data: 2011-05-22 17:08:38
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sat, 21 May 2011 17:33:05 +0200, Marek <m...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Z jakiej odległości da się oglądać TV 32" ? Mam na myśli minimalną
    >odległość do "normalnego" oglądania. Programy: Progrmay SD/HD z "N".
    >(u mnie: łóżko: 2 metry, fotel/praca przy komputerze: 1.5 metra)

    Nie widzę problemu. Ja na ogół oglądam TV na 32-calowym telewizorze z
    odległości 1.5-2 (fotel) do 3 metrów (kanapa). Czasem włączam
    projektor i z tej samej odległości patrzę na dwumetrowy ekran.

    --
    Maciej Bójko

  • 5. Data: 2011-05-23 08:46:01
    Od: Marcin Rolicki <m...@g...pl>

    W dniu 2011-05-22 19:08, Maciej Bojko pisze:

    > Nie widzę problemu. Ja na ogół oglądam TV na 32-calowym telewizorze z
    > odległości 1.5-2 (fotel) do 3 metrów (kanapa). Czasem włączam
    > projektor i z tej samej odległości patrzę na dwumetrowy ekran.

    PLONK

  • 6. Data: 2011-05-31 07:52:24
    Od: kratylos <k...@y...com>

> [...]
    > odległość do "normalnego" oglądania. Programy: Progrmay SD/HD z "N".
    > (u mnie: łóżko: 2 metry, fotel/praca przy komputerze: 1.5 metra)
    1-5 2 m to najlepiej kupic 37 cali
    pozd
    Kratylos