  • 1. Data: 2011-05-18 08:55:23
    Temat: DVB-T Katowice ul. Daszyńskiego
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    Cześć!

    Ktoś mi jest w stanie odpowiedzieć czy w tym rejonie da się odbierać i
    ewentualnie co? Mapka pokrycia mapką ale może ktoś mieszka w okolicy i jest
    w stanie potwierdzić.

    Dzięki i pozdrawiam.

    P.S. To nie dla mnie, przysługa dla kumpla.

  • 2. Data: 2011-05-19 07:20:13
    Temat: Re: DVB-T Katowice ul. Daszyńskiego
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 18 May 2011 10:55:23 +0200, "BaX" <bax@_klub.chip.pl> wrote:

> [...]
    >w stanie potwierdzić.
    >
    >Dzięki i pozdrawiam.
    >
    >P.S. To nie dla mnie, przysługa dla kumpla.

    tutaj szukaj i pytaj na grupie.

    http://przelaczenie.eu

    --
    ThinkXtra