    From: xy <x...@x...sorry>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: telewizja na karte - wszystko ok oprocz discovery channel
    Date: Fri, 16 Jul 2010 15:07:06 +0200

    Mam tuner technomate tm-6900 hd combo. Skonfigurowalem telewizje na
    karte (podstawowa wersja nie hd). Wszystkie kanaly dzialaja bez
    problemow z jednym wyjatkiem - discovery channel. Ciagle mi pokazuje, ze
    ten kanal jest zakodowany i nie potrafi go odkodowac. :(

    Mam nastepujace parametry dla tego kanalu:

    Hotbird
    frequency 11508
    symbol rate 27500
    polarity vert
    transmission dvb-s
    fec 5/6
    freq drift 60

    service id ox3dba (w systemie dziesietnym 15802)
    service type tv
    pmt pid (puste) ale dawalem tez ox21 (33)
    pcr pid 0x0201 (513)
    video pid 0x0201 (513)
    audio pid 0x0294 (660)

    Czy to sa prawidlowe parametry? Jaki powinien byc pmt pid?

    Karta zostala aktywowana wczoraj wieczorem. Teoretycznie byl komunikat,
    ze kanaly beda aktywne do 48 godzin. Czy to mozliwe, by wszystkie sie
    aktywowaly a jeden wciaz nie? A moze za szybko przelaczylem kanal z tvn
    na inny (wg instrukcji przy aktywacji tuner powinien byc przelaczony na
    kanal tvn)? Czy i po jakim czasie ten kanal powinien zostac aktywny?

    Czy to moze byc problem tunera?

    Teoretycznie moglbym zadzwonic do nich z prosba o pomoc, ale telefon dla
    klientow jest 0 700 (kpina jakas), a znajac zycie panie, ktore odbieraja
    takie telefony za duzo nie wiedza.