  • 1. Data: 2010-07-17 04:02:18
    Temat: telewizja na karte - dlaczego nie mozna kupic jedngo kanalu HD?
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    Witam,
    Czy ktos moze mi wytlumaczyc, dlaczego musze placic za caly pakiet,
    kilkadziesiat zl, a nie mozna kupic pojedynczego kanalu HD za 5-10zl?

    czy ktos sie orientuje, czy taka oferta bedzie dostepna w przylosci?

    pozdrawiam,
    R.M.

  • 2. Data: 2010-07-17 12:55:04
    Od: a...@p...pl

    On Sat, 17 Jul 2010 06:02:18 +0200, "R.M." <f...@g...com> wrote:

> [...]
    >kilkadziesiat zl, a nie mozna kupic pojedynczego kanalu HD za 5-10zl?
    >
    >czy ktos sie orientuje, czy taka oferta bedzie dostepna w przylosci?

    bo ktos lepiej wiec, czego ci potrzeba. Wg nich tobie sie to nie
    oplaca!

    Juz dawno pisalem, ze kanaly powinny byc na sztuki, potem podchwycil
    to Farfal do platformy TVP. Przy sztukach wiadomo co ludzie chca
    ogladac

    --
    ThinkXtra

  • 3. Data: 2010-07-17 15:44:02
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    On 07/17/2010 02:55 PM, a...@p...pl wrote:

> [...]
    >
    > Juz dawno pisalem, ze kanaly powinny byc na sztuki, potem podchwycil
    > to Farfal do platformy TVP. Przy sztukach wiadomo co ludzie chca

    pod jakim adresem jest ta platforma TVP?

  • 4. Data: 2010-07-17 16:18:53
    Od: a...@p...pl

    On Sat, 17 Jul 2010 17:44:02 +0200, "R.M." <f...@g...com> wrote:

    >pod jakim adresem jest ta platforma TVP?

    byla ale sie zmyla wraz z fala co zmyla Farfala ze stolka

    --
    ThinkXtra

  • 5. Data: 2010-07-17 18:13:01
    Od: Mark <...@o...pl>

    Dnia Sat, 17 Jul 2010 14:55:04 +0200, a...@p...pl napisał(a):

    > bo ktos lepiej wiec, czego ci potrzeba. Wg nich tobie sie to nie
    > oplaca!

    Przepraszam, ale Ty naprawde taki naiwny jestes czy zostales mentalnei na
    etapie socjalizmu?
    Bo piszesz bzdury. TNK to dzialalnosc prywatna, i ktos tam uznal ze *im* sie
    baardziej oplaca pakiet niz pojedynczo.
    Im, nie tobie. Oni dzialaja dla *swojego* zysku, a nie twojego dobra.

    --
    Mark

  • 6. Data: 2010-07-17 20:54:11
    Od: a...@p...pl

    On Sat, 17 Jul 2010 20:13:01 +0200, Mark <...@o...pl> wrote:

> [...]
    >baardziej oplaca pakiet niz pojedynczo.
    >Im, nie tobie. Oni dzialaja dla *swojego* zysku, a nie twojego dobra.

    nie jestem mentalnie w socjalizmie, chociaz sie w nim urodzilem.

    Nie pisze bzdur, tylko swoje przemyslenia, ze czlowiek powinien
    zauwazac pewne poczynania biznesu, aby pewne rzeczy wmowic
    czlowiekowi!

    Oczywiscie, ze TNK jest nastawiona na zysk, jak nic takiego nie
    pisalem, ze jest to dzialalnosc charytatywna.

    Dokladnie napisales:

    >Oni dzialaja dla *swojego* zysku, a nie twojego dobra

    czyli zwykly ludzik i tak zawsze zostanie "wyruchany"

    A tak BTW: to tak samo funkcjonuje Polskie panstwo.

    --
    ThinkXtra

  • 7. Data: 2010-07-18 05:02:38
    Od: z <z...@g...pl>

    a...@p...pl pisze:

    > Nie pisze bzdur, tylko swoje przemyslenia, ze czlowiek powinien
    > zauwazac pewne poczynania biznesu, aby pewne rzeczy wmowic
    > czlowiekowi!

    Pożyjemy zobaczymy.
    Parę lat temu jak narzekałem że jest drogo i Kowalski nie jest skłonny
    bulić 50 zł/mies. to wszyscy mądrzy mi zarzucali że chcę za darmo a tu
    operator takie wielkie koszty ponosi...
    I co? Można znaleźć niszę i zarabiać kasę - TNK

  • 8. Data: 2010-07-18 10:59:30
    Od: ApanasBudriszko <c...@g...pl>

    W dniu 2010-07-17 22:54, a...@p...pl pisze:

    > Oczywiscie, ze TNK jest nastawiona na zysk, jak nic takiego nie
    > pisalem, ze jest to dzialalnosc charytatywna.

    > czyli zwykly ludzik i tak zawsze zostanie "wyruchany"
    >
    > A tak BTW: to tak samo funkcjonuje Polskie panstwo.

    ale ty pitolisz, nie podoba ci się oferta to z niej nie korzystasz,
    jeśli zaś ci się podoba to nie pisz że cię ruchają !!!

    uważasz że powinno być inaczej ? zakładasz własną firmę i oferujesz
    kanały hd po 5 zł

  • 9. Data: 2010-07-18 13:03:03
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 17.07.2010 22:54, a...@p...pl pisze:

    > czyli zwykly ludzik i tak zawsze zostanie "wyruchany"
    >
    > A tak BTW: to tak samo funkcjonuje Polskie panstwo.

    przecież nikt Cię nie zmusza do oglądania telewizji!

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 10. Data: 2010-07-20 00:05:45
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-07-18 15:03, pawell32 pisze:

    > przecież nikt Cię nie zmusza do oglądania telewizji!

    Kiedyś ktoś Cię jebnie pałą na ulicy i zabierze portfel ... czyli czysty
    kapitalizm.
    Policjant powie:
    - na chuj łaziłeś po nocy z portfelem?!

    Chcesz zobaczyć jak wygląda "niewidzialna ręka rynku" to wybierz się
    na safari w afryce.

    Tomy M.