  • 11. Data: 2010-07-20 20:25:16
    Temat: Re: telewizja na karte - dlaczego nie mozna kupic jedngo kanalu HD?
    Od: PaPi <r...@d...trzy>

    > Kiedyś ktoś Cię jebnie pałą na ulicy i zabierze portfel ... czyli czysty
    > kapitalizm.

    Ehhh.

    "Kapitalizm - system ekonomiczny oparty na prywatnej własności środków
    produkcji czyli kapitału, który jest maksymalizowany przez właściciela."
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Kapitalizm

    Coz to ma wspolnego z kradzieza ?

  • 12. Data: 2010-07-20 22:07:11
    Od: noy <j...@k...mati.com.pl>

    > uważasz że powinno być inaczej ? zakładasz własną firmę i oferujesz
    > kanały hd po 5 zł
    Myslisz że możesz ???
    A możesz?
    No to powodzenia bo skoro to taka kasa to dlaczego tylko 3 graczy na rynku.
    nawet na Słowacji,a to 6 razy mniejszy rynek, jest podobnie.

  • 13. Data: 2010-07-20 22:29:58
    Od: a...@p...pl

    kiedy byl kapitalizm, potem socjalizm/komunizm i potem znowu nastal
    kapitalizm

    I tak: kapitalizm to wyzysk czlowieka przez czlowieka
    a w socjalizmie bylo na odwrot....

    ThinkXtra

  • 14. Data: 2010-07-21 05:39:04
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-07-21 00:07, noy pisze:
    > No to powodzenia bo skoro to taka kasa to dlaczego tylko 3 graczy na rynku.
    > nawet na Słowacji,a to 6 razy mniejszy rynek, jest podobnie.

    nie trzech tylko pięciu i pół ;-)
    polsat, iti, c+, trwam, tp sa, ...i tvp (też gra...)

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 15. Data: 2010-07-21 17:34:35
    Od: Mark <...@o...pl>

    Dnia Wed, 21 Jul 2010 00:07:11 +0200, noy napisał(a):

    > No to powodzenia bo skoro to taka kasa to dlaczego tylko 3 graczy na rynku.

    Dlatego ze na infrastrukture, oferte programowa i sprzet musisz na starcie
    wylozyc kolosalne pieniadze
    Musisz wydac mase kasy na reklame, musisz zachecic promocjami, musisz
    zaoferowac dekodery ponizej kosztu ich zakupu.
    A rynek jest juz podzielony, kazdy nastepny ma trudniej bo musi odbierac
    klientow pozostalym

    --
    Mark

  • 16. Data: 2010-07-22 21:24:33
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > Pożyjemy zobaczymy.
    > Parę lat temu jak narzekałem że jest drogo i Kowalski nie jest skłonny
    > bulić 50 zł/mies. to wszyscy mądrzy mi zarzucali że chcę za darmo a tu
    > operator takie wielkie koszty ponosi...
    > I co? Można znaleźć niszę i zarabiać kasę - TNK

    TNK jest super ale TNK HD to żerowanie na niewiedzy,
    w tej pierwszej po wyczerpaniu kasy oglądasz dalej
    kanały podstawowe a w TNK HD już tylko FTA

  • 17. Data: 2010-07-23 05:29:23
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    > TNK jest super ale TNK HD to żerowanie na niewiedzy,

    na jakiej niewiedzy? wszystko jest opisane, a to że
    ktoś się przyzwyczaił iż w tej pierwszej zostaje
    kilka płatnych kanałów to jego problem.

    > w tej pierwszej po wyczerpaniu kasy oglądasz dalej
    > kanały podstawowe a w TNK HD już tylko FTA

    jak wszędzie.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux