eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjatelewizja na karte - dlaczego nie mozna kupic jedngo kanalu HD? › Re: telewizja na karte - dlaczego nie mozna kupic jedngo kanalu HD?
    From: a...@p...pl
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: telewizja na karte - dlaczego nie mozna kupic jedngo kanalu HD?
    Date: Sat, 17 Jul 2010 22:54:11 +0200

    On Sat, 17 Jul 2010 20:13:01 +0200, Mark <...@o...pl> wrote:

    >Przepraszam, ale Ty naprawde taki naiwny jestes czy zostales mentalnei na
    >etapie socjalizmu?
    >Bo piszesz bzdury. TNK to dzialalnosc prywatna, i ktos tam uznal ze *im* sie
    >baardziej oplaca pakiet niz pojedynczo.
    >Im, nie tobie. Oni dzialaja dla *swojego* zysku, a nie twojego dobra.

    nie jestem mentalnie w socjalizmie, chociaz sie w nim urodzilem.

    Nie pisze bzdur, tylko swoje przemyslenia, ze czlowiek powinien
    zauwazac pewne poczynania biznesu, aby pewne rzeczy wmowic
    czlowiekowi!

    Oczywiscie, ze TNK jest nastawiona na zysk, jak nic takiego nie
    pisalem, ze jest to dzialalnosc charytatywna.

    Dokladnie napisales:

    >Oni dzialaja dla *swojego* zysku, a nie twojego dobra

    czyli zwykly ludzik i tak zawsze zostanie "wyruchany"

    A tak BTW: to tak samo funkcjonuje Polskie panstwo.

    --
    ThinkXtra