eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[tech] Czemu Twingo z D7F gaśnie na małych obrotach jak ciepłe?[tech] Czemu Twingo z D7F gaśnie na małych obrotach jak ciepłe?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Franc " <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: [tech] Czemu Twingo z D7F gaśnie na małych obrotach jak ciepłe?
    Date: Mon, 15 Nov 2010 10:54:22 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 32
    Message-ID: <ibr3gu$4kc$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1289818462 4748 172.20.26.236 (15 Nov 2010 10:54:22 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 15 Nov 2010 10:54:22 +0000 (UTC)
    X-User: czolk
    X-Forwarded-For: 88.220.166.72
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2325755
    [ ukryj nagłówki ]

    Mam sobie zagazowane Renault Twingo z silnikiem D7F, z 2000 roku i po licznych
    przejściach.
    Od dwóch dni jeżdżenia gaśnie samo z siebie na wolnych obrotach: pierwszego
    dnia parę razy zgasło ale dało się odpalić i samochód jechał - telepało go na
    wolnych obrotach może nawet trochę mocniej niż zwykle ale jechał. Zmiana
    zasilania pomogła w małym stopniu - jechał równiej ale nadal gasł (w sumie ze
    4 albo 5 razy). Na koniec dnia zgasł i nie dał się odpali więc zostawiłem na
    poboczu. Późnym wieczorem jak przyjechałem go zholować to odpalił i dojechałem
    do domu.
    Uznałem, że kable WN zużyły się moralnie trzeba je wymienić, bo im się już
    należało, co też i uczyniłem.
    Dziś rano, odpalił bez problemu, silnik chodził równo (dużo lepiej niż przed
    zmiana kabli WN), ładnie przełączył się nawet na gaz ale po przejechaniu kilku
    km, znowu zgasł. Tak po prostu - stoję w korku, silnik działa a tu nagle
    czerwone lampki i cisza. Znowu zostawiłem na poboczu i udałem się do pracy
    ZbiorKomem. Podejrzewam, że jak wieczorem podjadę go zholować, to znowu odpali.
    Co to może być? Gdzie szukać problemu? W jakim kierunku kazać szukać
    mechanikom? Kable WN nowe, olej (jest, nic nie brakuje) i filtr powietrza
    wymieniane były wiosną, więc mają mały przebieg, benzyna i LPG są, pompa
    paliwa działa. Pomocy.

    Pzdrw

    Franc "Rowery Poziome Rule"
    --

    Niczym niewyróżniający się IMK P7
    Granatowa j#*&@na Żaba z D7F i LPG "TKP Edition" która pójdzie na żyletki
    Zielona Xantia II, kombi z 2.0HDi

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: