  • 1. Data: 2012-04-18 09:05:16
    Temat: tanie rozmowy w simplusie- jak.
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    witam,
    Od zawsze jestem w orange.
    Potrzebuje mieć numer w plusie. Kupiłem starter. Promocji i róznych rozwiązań
    obniżających w orange jest cała masa. Chciałbym uniknąc studni owania całej
    oferty plusa zeby skorzystać z takich promocji.
    Czy moze ktoś w skrócie mi zasugerować z jakich promocji najlepiej skorzystać
    zeby obniżyć koszty... mój cel- 2-3 darmowe numery w sieci + najdłuzsza wazność
    konta w stosunku ceny/dzień.

  • 2. Data: 2012-04-18 14:43:43
    Temat: Re: tanie rozmowy w simplusie- jak.
    Od: "nadcisnieniowiec" <h...@b...com>

    Użytkownik "BETON" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > skorzystać zeby obniżyć koszty... mój cel- 2-3 darmowe numery w sieci +
    > najdłuzsza wazność konta w stosunku ceny/dzień.

    29 groszy za całe połączenie w plusie, aktywacja 2zł, natomiast ważność
    konta kijowa i nie ma na to recepty oprócz doładowań.

  • 3. Data: 2012-04-18 15:07:10
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "nadcisnieniowiec" <h...@b...com> writes:

    > 29 groszy za całe połączenie w plusie, aktywacja 2zł, natomiast
    > ważność konta kijowa i nie ma na to recepty oprócz doładowań.

    5 zł/miesiąc za "darmowy numer" nie będzie lepsze?

    Na 3 takie numery akurat zasilanie 50 zł/3 miesiące wystarczy...

    MJ