  • 1. Data: 2010-12-01 18:58:23
    Temat: tanie łańcuchy. warto czy nie?
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    witam

    Wczoraj żona przejechała 220km (atak zimy, snieg, -10st.), i marudzi ze
    chce łańcuchy. tłumacze ze wiekszość ma ograniczenie do 50 km/h i zdaje
    sie mozna je zakładać dopiero na białych drogach. JAk to jest w praktyce
    i czy warto wogóle sie brać za tanie łańcuchy? bo takich za 300zł to
    raczej nie kupie - za mało jeździmy

    ToMasz

  • 2. Data: 2010-12-01 19:34:14
    Temat: Re: tanie łańcuchy. warto czy nie?
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-01 18:58, ToMasz pisze:
> [...]
    > sie mozna je zakładać dopiero na białych drogach. JAk to jest w praktyce
    > i czy warto wogóle sie brać za tanie łańcuchy? bo takich za 300zł to
    Kolega Sebastian w innym watku polecil mi lancuchy firmy Panek ale Tobie
    nie bedzie odpowiadac cena :-(
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 3. Data: 2010-12-01 19:46:57
    Od: <s...@a...pl>

    > Wczoraj żona przejechała 220km (atak zimy, snieg, -10st.), i marudzi ze
    > chce łańcuchy.

    Zadaj jej pytanie, czy je założy. Myślę, że wiele kobiet po takim pytaniu
    zrezygnuje :) Ja do swojego autka kupiłem najtańsze. Założyłem je do tej pory
    kilka razy, pomogły mi przebić się przez trudny teren. Gdybym mieszkan w Alpach,
    to penwie bym szukał testów i kupił polecane. Na Suwalszczyźnie jednak wystarczą
    mi najtańsze.

  • 4. Data: 2010-12-01 19:55:55
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-01 19:46, s...@a...pl pisze:

> [...]
    > Gdybym mieszkan w Alpach, to penwie bym szukał testów i kupił polecane.
    > Na Suwalszczyźnie jednak wystarczą mi najtańsze.

    Heh może po tegoroczne zimie ktoś wpadnie na pomysł dopuszczenia do
    ruchu opon z kolcami? ;) Fajnie by było.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 5. Data: 2010-12-01 19:59:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał
> [...]
    > praktyce
    > i czy warto wogóle sie brać za tanie łańcuchy?

    Jak sie wybieracie na ferie w gory to warto. Jak sie trzeba z rowu
    wygrzebac to tez warto. Czasem do ruszenia spod domu.
    Ale oczywiscie jak sie ma 200km do przejechania to lancuchy nie
    pomoga.

    Ja mimo intensywnego uprawiania narciarstwa lancuchy uzylem .. raz.
    Bardziej przydatna saperka.

    J.

  • 6. Data: 2010-12-01 20:10:22
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin ToMasz

> [...]
    > sie mozna je zakładać dopiero na białych drogach. JAk to jest w praktyce
    > i czy warto wogóle sie brać za tanie łańcuchy? bo takich za 300zł to

    Ale zdajesz sobie sprawę z tego, że opona, nawet z założonym łańcuchem,
    nie zacznie rapować?

    --
    ignorance is bliss

  • 7. Data: 2010-12-01 20:10:59
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin J.F.

    > Ja mimo intensywnego uprawiania narciarstwa lancuchy uzylem .. raz.
    > Bardziej przydatna saperka.

    W przyszłym roku spróbuj użyć nart, podobno lepiej się sprawdzają.

    --
    ignorance is bliss

  • 8. Data: 2010-12-01 20:36:12
    Od: krzysiek <x...@c...barg.cy_ROT13_invalid>

    On Wed, 01 Dec 2010 19:55:55 +0100, Lewis wrote:

    > Heh może po tegoroczne zimie ktoś wpadnie na pomysł dopuszczenia do
    > ruchu opon z kolcami? ;) Fajnie by było.

    W tym roku w końcu dopuszczono do ruchu opony z kolcami. Rowerowe :)
    Swoją droga naprawdę świetnie sobie radzą na oblodzonych ulicach -
    dojeżdzam na takich do pracy - osczędzam masę czasu na skrobaniu auta 2
    razy dziennie.

    Może samochodowe będą następne :)
    Wtedy mozna by w koncu przestać sypac na drogi ten niszczący wszystko
    solny syf a zamiast tego tylko zgarnąć snieg, ubic co zostanie i
    ewentualnie posypać żwirem.
    A kto sobie nie poradzi na kolcach to pojedzie pekaesem :)

    --
    krzysiek

  • 9. Data: 2010-12-01 20:39:53
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-01 20:36, krzysiek pisze:

> [...]
    > ewentualnie posypać żwirem.
    > A kto sobie nie poradzi na kolcach to pojedzie pekaesem :)

    Otóż to! Wszystkimi kończynami bym się pod tym podpisał.

  • 10. Data: 2010-12-01 22:48:27
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > Jak sie wybieracie na ferie w gory to warto. Jak sie trzeba z rowu
    > wygrzebac to tez warto.

    Do wygrzebywania z rowu te najtansze sie nie nadaja. Kiedys przy takiej
    okazji pozrywalem jakies marketowe badziewie...

    --
    Picasso