  • 1. Data: 2016-03-09 17:49:18
    Temat: hatchback do 14 tys benzyna
    Od: posscon <p...@o...pl>

    poszukuje samochodu hatchback do ok 14 tys w benzynie (do 1.6 chyba ze
    1.8 spali tyle co mniejszy to też może byc)

    roczniki ok 2004 roku
    żeby mało palił - dużo jazdy po mieście

    na oku mam

    - mazde 3
    - peugota 206
    - fokusa

    co byscie polecali jeszcze ? a może cos z tych 3 ? najbardziej skłaniam
    się ku mazdy

  • 2. Data: 2016-03-10 07:19:02
    Temat: Re: hatchback do 14 tys benzyna
    Od: posscon <p...@o...pl>

    moze jeszcze golfa 4 1.6 ?

  • 3. Data: 2016-03-10 07:33:49
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-03-09 17:49, posscon wrote:
> [...]
    > - peugota 206
    > - fokusa
    >
    > co byscie polecali jeszcze ? a może cos z tych 3 ? najbardziej skłaniam

    dodaj jeszcze Citroena Xsare - bardzo wdzięczne auto (mechanicznie,
    funkcjonalnie no i nie rdzewieje) (silniki: hdi (90KM) albo 1.6i 16v
    (110KM))

    zamiast 206 - odpowiednikiem dla focusa byłby Peugeota 306/307 (cenowo
    chyba podobnie wyjdzie)

  • 4. Data: 2016-03-10 10:25:40
    Od: posscon <p...@o...pl>

    a może jeszcze a3 silnik 1.6 ew 1.8t z gazem

  • 5. Data: 2016-03-10 11:17:28
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2016-03-09 o 17:49, posscon pisze:
> [...]
    > - peugota 206
    > - fokusa
    >
    > co byscie polecali jeszcze ? a może cos z tych 3 ? najbardziej skłaniam
    Mazda i Foka to rdza aż miło.
    206'tka mała i może zamiast tego 307'kę 1.6. Pojemne, wygodne, dość
    fajnie wygląda, dobrze wyposażone, rdza nie chce się tego trzymać.
    Za 14kPLN to będą już wersje poliftowe, czyli powyżej 2005r.

  • 6. Data: 2016-03-10 11:42:58
    Od: posscon <p...@o...pl>

    citroen odpada
    307 rowniez - kumpel ma i nie jest zbyt zadowolony

  • 7. Data: 2016-03-10 12:04:46
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-03-10 11:42, posscon wrote:
    > citroen odpada
    > 307 rowniez - kumpel ma i nie jest zbyt zadowolony

    to spróbuj obalić ten mit :)

  • 8. Data: 2016-03-10 12:38:56
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2016-03-10 o 11:42, posscon pisze:
    > citroen odpada
    > 307 rowniez - kumpel ma i nie jest zbyt zadowolony

    3 lata jeździłem 307'ką ale 2,0HDI, żona 2 lata 206'tką 2,0HDI i teraz
    od ponad dwóch lat pomyką Xsarą II 1,4HDI.
    Złego słowa nie powiem na temat tych aut.

    Xsarę planuję zmienić w tym roku na C4 lub 308'kę.

    Ja aktualnie jeżdżę Zafirą, ale chcę w przyszłym roku zmienić na C5 X7
    bądź C4GP

    Zresztą co nie kupisz to będzie się sypać jak będzie zaniedbane...

  • 9. Data: 2016-03-10 23:54:40
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 10 Mar 2016 11:17:28 +0100, Kamil 'Model'
    <k...@g...pl> wrote:

    >Mazda i Foka to rdza aż miło.
    (...)
    >Za 14kPLN to będą już wersje poliftowe, czyli powyżej 2005r.

    Za 14kPLN to będzie miał Focusa 2006/2007. Te nie rdzewieją. Chyba że
    były składane po wypadku u Cytryna i Gumniaka ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 10. Data: 2016-03-11 12:37:15
    Od: posscon <p...@o...pl>

    focusy też gniją jak widziałem na ulicy. choc mniej niz jedynki