  • 1. Data: 2016-03-06 20:02:30
    Temat: Polecicie parking we Wrocławiu?
    Od: PawelZ <n...@n...natenadres.pl>

    Cześć
    Będę niedługo wybierał się do Wrocławia na kilka godzin (lub dobę) i
    szukam parkingu, na którym mógłbym bezpiecznie zostawić auto. Wiecie,
    kibice, imigranci, fetyszyści alufelg itp :P

    Nie bardzo będę miał czas, żeby jeździć i szukać dobrego i wolnego
    miejsca, więc zawczasu chciałbym sobie przygotować kilka opcji.
    Położenie: najlepiej w pobliżu centrum w kierunku wschodnim. Jeśli
    zostanę na noc to optymalny byłby parking strzeżony, jeśli nie to może
    być parking w jakiejś galerii. Czy np w galerii Dominikańskiej nie
    będzie problemu z miejscem do parkowania około godziny 13-15 w dzień
    powszedni?

    Mam nadzieję, że nie obraziłem Wrocławian, ale autko nowe, chodliwe, a
    jeszcze bez alarmu :(

    Z góry dziękuję
    Paweł

  • 2. Data: 2016-03-07 10:19:30
    Temat: Re: Polecicie parking we Wrocławiu?
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 06.03.2016 o 20:02, PawelZ pisze:
> [...]
    > powszedni?
    >
    > Mam nadzieję, że nie obraziłem Wrocławian, ale autko nowe, chodliwe, a

    w GD znajdziesz miejsce bez problemu, parkingów strzeżonych nie znam.

    p.s. władze Wrocławia dbają o posiadaczy dobrych aut - jeszcze trochę i
    zakorkują całe miasto, dzięki czemu nawet jak ci ukradną auto, to
    znajdziesz je w korku ;)

    Łukasz

  • 3. Data: 2016-03-07 10:41:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PawelZ" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >Będę niedługo wybierał się do Wrocławia na kilka godzin (lub dobę) i
    >szukam parkingu, na którym mógłbym bezpiecznie zostawić auto. Wiecie,
    >kibice, imigranci, fetyszyści alufelg itp :P

    Mamy nowy parking, tzw "pod NFM, plac Wolnosci, wjazd od ulicy
    Krupniczej (ale trzeba jechac od poludnia) lub od Kazimierza Wlk (tez
    z poludniowej jezdni) w Zamkowa.
    https://www.google.pl/maps/@51.1066829,17.0281566,18

    Ochrona chyba srednia/zadna, ale zawsze cos.
    Odkad zrobil sie drogi - ponoc dostepny

    >Czy np w galerii Dominikańskiej nie będzie problemu z miejscem do
    >parkowania około godziny 13-15 w dzień powszedni?

    Nie, najwyzej troche pokrazysz, ruch tam jest w interesie.
    Ale o ile pamietam to jest na noc zamykany.
    Co chyba nie przeszkadza - tylko licz sie z tym, ze zabranie bagazy po
    21 moze byc niemozliwe.

    http://galeria-dominikanska.pl/pl/parking.html

    >Mam nadzieję, że nie obraziłem Wrocławian, ale autko nowe, chodliwe,
    >a jeszcze bez alarmu :(

    Sa jeszcze "chodliwe" marki ?
    Nie martw sie, predzej ci cegla spadnie :)

    J.