  • 1. Data: 2009-09-24 07:36:38
    Temat: tamron 17-50 VC-cena sugerowana
    Od: XX YY <f...@g...com>

    wlasnie czytam w czasopisme blizsze dane.

    w stosunku do porzedniego ma to byc obiektyw o przekonstruowanej
    optyce , ma dac jeszcze lepsze wyniki.
    dodano VC. spodziewana cena sugerowana to ok 900 euro.( a wiec nie
    jest to dotychczasowy 17-55 tylko inny o b zblizonej nazwie dodano do
    nazwy jeszcze SP -supe performance czy cos w tym rodzaju)
    jesli nawet cena wynosiulany ok 700 eu to z ta mechanika i silnikiem
    zdecadowanie za drogo w stosunku do ef s 17-55.
    w pazdzirniku ma sie ukazac w europie zbaczymy jak to rzeczywiscie
    bedzie

  • 2. Data: 2009-09-24 07:57:00
    Temat: Re: tamron 17-50 VC-cena sugerowana
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    Uzytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisal w wiadomosci
    f.googlegroups.com...
> [...]
    > zdecadowanie za drogo w stosunku do ef s 17-55.
    > w pazdzirniku ma sie ukazac w europie zbaczymy jak to rzeczywiscie

    $649.00. In Stock - niby. Na amazon.com

    --
    Lol

  • 3. Data: 2009-09-24 08:03:48
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    > $649.00. In Stock - niby. Na amazon.com
    >
    > --
    > Lol

    Uzupełnienie - u nas do dostania u Tipów za około 2000 zł. Jeśli okaże się,
    że jest przynajmniej tak dobry optycznie jak wersja bez VC, to będzie to
    spora konkurencja dla 17-55 IS Canona.

    --
    Lol

  • 4. Data: 2009-09-24 08:10:32
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 24 Sep., 09:57, "Lol" <l...@l...pl> wrote:
    > Uzytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisal w
> [...]

    tak sie osobiscie spodziewam gdzies ok 600 - 700 euro.
    jesli dotychczasowy kosztje ok 320 - 360 euro to VC nie jest mi 300
    euro warty - obiektyw robi sie dodakowo wiekszy i ciezszy.

    do tej pory - a mam go od pol roku nie zabraklo mi w praktyce nigdy VC
    w tym obiektywie , a z mniejszego ciezaru i wymiarow korzystam zawsze
    gdy go zabieram.
    tak wiec chyba ze wzgledow cenowych i gabarytowych ten z VC nie bedzie
    jednak alternatywa dla dotychczasowego.
    mowia ze ma byc profesjonylny - ale z taka mechanika nie bardzo mi to
    okreslenie pasuje chyba ze od tej strony tez dokonano jakis zmian ,
    ale mowy w tym artykule o tym nie ma.

  • 5. Data: 2009-09-24 08:26:15
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    tak sie osobiscie spodziewam gdzies ok 600 - 700 euro.
    jesli dotychczasowy kosztje ok 320 - 360 euro to VC nie jest mi 300
    euro warty - obiektyw robi sie dodakowo wiekszy i ciezszy.
    [..]

    ===========
    Ale w Polsce nowy obiektyw Tamrona jest juz do dostania na "normalnych"
    warunkach. Róznica pomiedzy stara a nowa wersja (oczywiscie nowe, nieuzywane
    z faktura) jest rzedu 600 zl, a nie 400 Euro.

    --
    Lol

  • 6. Data: 2009-09-24 08:29:32
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 24 Sep., 10:26, "Lol" <l...@l...pl> wrote:
> [...]
    > warunkach. Róznica pomiedzy stara a nowa wersja (oczywiscie nowe, nieuzywane
    > z faktura) jest rzedu 600 zl, a nie 400 Euro.

    tak 600 zl jest o.k.
    to ile w koncu kosztuje - sa jakies linki ?

  • 7. Data: 2009-09-24 08:32:00
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 24 Sep., 10:29, XX YY <f...@g...com> wrote:

    > tak 600 zl jest o.k.
    > to ile w koncu kosztuje - sa jakies linki ?

    najtansze co znalazlem to
    http://www2.computeruniverse.net/urlmapper2.asp?mapu
    rl=/products/90348036.asp&agent=509&urlmapped=true

    termin dostawy 3-4 tygodni.

  • 8. Data: 2009-09-24 08:37:39
    Od: John Smith <u...@e...net>

    XX YY napisał(a):

    > najtansze co znalazlem to
    > http://www2.computeruniverse.net/urlmapper2.asp?mapu
    rl=/products/90348036.asp&agent=509&urlmapped=true

    > termin dostawy 3-4 tygodni.

    Przy okazji goście ztunowali go, żeby się szerzej otwierał:
    Blendenöffnung F1:1.2 bis 2.8.
    :-)

    --
    Mirek

  • 9. Data: 2009-09-24 08:44:18
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

> [...]

    najtansze co znalazlem to
    http://www2.computeruniverse.net/urlmapper2.asp?mapu
    rl=/products/90348036.asp&agent=509&urlmapped=true

    ======

    W Polsce taniej i byc moze od reki. Wpisz w google "canon board 17-50 vc
    tamron cena cichy". Niewykluczone, ze dostaniesz za ok 2000 z faktura.
    Jak kupisz, to napisz cos o jakosci. Wyglada na interesujacy obiektyw. Jesli
    bedzie optycznie lepszy od Canona 17-55 IS (bo cichszy i szybszy to raczej
    nie ;)), to dla wielu wybór stanie sie oczywisty. Nareszcie jest szansa na
    detronizacje...

    --
    Lol

  • 10. Data: 2009-09-24 08:46:55
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Lol napisał(a):

> [...]
    > nie ;)), to dla wielu wybór stanie sie oczywisty. Nareszcie jest szansa na

    Detronizację kogo? Poprzednika bez stabilizacji? :-)

    --
    Mirek