  • 61. Data: 2017-08-29 16:14:49
    Temat: Re: takie tam o darmowych nawigacjach
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-08-29 o 15:39, r...@k...pl pisze:
    > Tue, 29 Aug 2017 12:12:00 +0200, w
    > <59a53df0$0$5142$65785112@news.neostrada.pl>, "T." <k...@i...pl>

    > https://www.tvn24.pl/wideo/z-anteny/07-05-2015-ostat
    ni-sondaz-prezydencki-przed-pierwsza-tura-wyborow,14
    20939.html?playlist_id=22892

    > Niestety, mnie video nie odtwarza się, więc proszę o zdanie relacji :)

    Mnie się odtwarza - rozmowa sprzed kilku dni Olejnik z Kwaśniewskim o
    śp. Miecugowie.
    T.

  • 62. Data: 2017-08-29 16:26:19
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    wrote in message news:4lraqc5ejcs3m0gl6ve1b48a9ke0am3hhk@4ax.com...

    > Akurat jestem zapisany na forum Automapy.
    > Jesteś drugą mi znaną osobą, która jest zadowolona z trafficu Automapy.
    > Chyba że jesteś tą samą :)

    > Ja miałem AM. Zrezygnowałem -- dane o ruchu są tam słabe.

    Były słabe, ostatnio bardzo się poprawiło. AM na WinCE z traffikiem po BT od
    kilku lat.

    --
    Axel

  • 63. Data: 2017-08-29 16:38:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup

    ni-sondaz-prezydencki-przed-pierwsza-tura-wyborow,14
    20939.html?playlist_id=22892

    >Mnie się odtwarza - rozmowa sprzed kilku dni Olejnik z Kwaśniewskim o
    >śp. Miecugowie.

    Bo trzeba tak
    https://www.tvn24.pl/wideo/z-anteny/07-05-2015-ostat
    ni-sondaz-prezydencki-przed-pierwsza-tura-wyborow,14
    20939.html

    Komorowski 39% (ubylo 3),
    Duda 27%,
    Kukiz 13%
    Korwin 5%

    A wyszlo 34, 35, 21 i 3 %

    Wiec cos za mala probka, albo sytuacja zmieniala sie bardzo
    dynamicznie - m.in pod wplywem sondazy :-)

    J.

  • 64. Data: 2017-08-29 16:58:08
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 29-08-2017 o 11:19, adam pisze:

    > GoogleMaps - Sebastian tu pisze o jakichś hiper algorytmach, itd. Co to
    > za algorytmy, które wprowadzają w ulicę od pół roku zamkniętą?

    A co ma wspólnego szybkość aktualizacji map, do sposobu korzystania z
    nich przez program?
    To tak jakbyś mówił, że samochód jest do d... bo wlałeś mu paliwo na
    stacji w pgr....

  • 65. Data: 2017-08-29 19:59:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    dnia Sun, 27 Aug 2017 13:20:43 +0200, ToMasz napisał:

    > reasumując. omijanie korków w darmowych nawigacjach - wczesna beta.
    > jazda z yanosikiem - który jak najbardziej prawidłowo informuje o
    > radarach, kontrolach wypadkach - uniemożliwia skuteczne omijanie
    > remontowanych odcinków i korków.

    będzie w nowej wersji

    --
    BMW R1100GS '94
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 66. Data: 2017-08-29 22:58:53
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 29 Aug 2017 16:26:19 +0200, "Axel" <n...@s...mu> wrote:

    >Były słabe, ostatnio bardzo się poprawiło.

    Nie wiem. Dla testu kupiłem 7 dniowy abo. Nie, jednak wolę NE.
    Przynajmniej jeśli chodzi o wersję na Androida. Poza samym
    wyznaczaniem tras mam też uwagi co do działania. O ile na moim starym,
    używanym jako navi, smartfonie NE działa płynnie i bez zwiech, to AM
    chyba wymaga chyba czterordzeniowego procka i koprocesora graficznego.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 67. Data: 2017-08-29 23:27:39
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    wrote in message news:f6lbqcd7p0o3o63fkv6564hjhipddbti72@4ax.com...

> [...]
    > używanym jako navi, smartfonie NE działa płynnie i bez zwiech, to AM
    > chyba wymaga chyba czterordzeniowego procka i koprocesora graficznego.

    Tu się zgodzę. Ja czekam po każdym naciśnięciu jakiejkolwiek funkcji.

    --
    Axel

  • 68. Data: 2017-08-30 10:11:10
    Od: adam <a...@a...pl>

    W dniu 2017-08-29 o 15:41, r...@k...pl pisze:

    > Akurat jestem zapisany na forum Automapy.
    > Jesteś drugą mi znaną osobą, która jest zadowolona z trafficu Automapy.
    > Chyba że jesteś tą samą :)
    >
    > Ja miałem AM. Zrezygnowałem -- dane o ruchu są tam słabe.

    To nie ja;) Jako wychowany na usenecie rzadko czytam fora, nawet nie
    wiedziałem, że jest jakieś forum AM.
    Nigdy nie korzystałem z NE, wezmę sobie na próbę i zobaczę, może warto
    się przenieść. Czy traffic NE działa poprawnie w całej Europie?

  • 69. Data: 2017-08-30 10:39:36
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 29 Aug 2017 22:58:53 +0200, w
    <f...@4...com>, j...@i...pl napisał(-a):

> [...]
    > używanym jako navi, smartfonie NE działa płynnie i bez zwiech, to AM
    > chyba wymaga chyba czterordzeniowego procka i koprocesora graficznego.

    W AM obliczanie trasy masz realizowane w komórce, a w NE przez dedykowane
    serwery.
    Nie ma cudów -- trasa wyznaczana i obliczana przez cherlawą komórkę nigdy nie
    będzie tak dobra i dokładna jak przez serwer.

  • 70. Data: 2017-08-30 10:40:39

    Wed, 30 Aug 2017 10:11:10 +0200, w <oo5ruu$aiv$1@node2.news.atman.pl>, adam
    <a...@a...pl> napisał(-a):

> [...]
    > Nigdy nie korzystałem z NE, wezmę sobie na próbę i zobaczę, może warto
    > się przenieść. Czy traffic NE działa poprawnie w całej Europie?

    NE nie ma traffica w Europie -- AM zresztą też, niestety.