  • 21. Data: 2010-05-11 09:03:55
    Temat: Re: tak sie konczyj azda autem jak za czlowieka decyduje technika :-(
    Od: jureko <j...@g...com>

    On 11 Maj, 09:01, "Darek." <n...@g...pl> wrote:

    > dziwne że nie odpaliły poduszki...chyba że są czujki czy fotel
    > zajęty...
    >
    > Niezapięty pas -  i wystarczy.
    >
    > Pozdrawiam - Darek.

    Nie zapiąłeś - giń?
    --
    jureko

  • 22. Data: 2010-05-11 09:37:46
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    jureko pisze:

    > Nie zapiąłeś - giń?

    Niekoniecznie - w przypadku niezapiętego pasa poduszka może wyrządzić
    więcej szkody niż pożytku. Tak, może nawet zabić...

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 23. Data: 2010-05-11 09:45:18
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "jureko" <> napisał w wiadomości ...
    On 10 Maj, 13:51, Gabriel'Varius' <> wrote:

    > Gdy wszystkie
    > oczy były wpatrzone w S60, które miało udowodnić wyższość maszyny nad
    > człowiekiem, samochód po prostu wjechał w tył ciężarówki. " :-)

    >chyba że są czujki czy fotel zajęty...

    w Volvo są takie czujniki obciążenia fotela
    przynajmniej w tych Volvach które ja miałem we wszystkich były dla obu
    foteli z przodu

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz

  • 24. Data: 2010-05-11 09:49:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tadeusz" <...@s...onet.pl> napisał w wiadomości

    > w Volvo są takie czujniki obciążenia fotela
    > przynajmniej w tych Volvach które ja miałem we wszystkich były dla obu
    > foteli z przodu

    Skoro nawet w klasie kompakt to jest standard, to byłoby dziwne, gdyby w S60
    nie było takich czujników.

  • 25. Data: 2010-05-11 09:52:23
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 11 May 2010 00:03:55 -0700 (PDT), jureko
    <j...@g...com> wrote:

    > Nie zapiąłeś - giń?

    Poduszka jest projektowana do współpracy z pasem. Bez może
    wyrządzić jeszcze więcej szkód.

    r.
    _____________

  • 26. Data: 2010-05-11 11:05:10
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-05-10 13:51, Gabriel'Varius' wrote:

    > ...Pokazowy samochód został wypuszczony na plac i pojechał w kierunku
    > stojącej naczepy ciężarówki. Aby podkreślić dramatyzm i pokazać, że to
    > właśnie komputer zahamuje auto, w środku nie było nikogo. Gdy wszystkie
    > oczy były wpatrzone w S60, które miało udowodnić wyższość maszyny nad
    > człowiekiem, samochód po prostu wjechał w tył ciężarówki. " :-)

    Wyglada na to, ze w zamian wycieraczki po zderzeniu zadzialaly
    prawidlowo.

    --

    memento lorem ipsum

  • 27. Data: 2010-05-11 11:08:47
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik elmer radi radisson napisał:

    > Wyglada na to, ze w zamian wycieraczki po zderzeniu zadzialaly
    > prawidlowo.

    Chyba nie, bo nie padal deszcz :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 28. Data: 2010-05-11 13:35:17
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 11 May 2010 11:08:47 +0200, Gabriel'Varius' napisał(a):

    > Chyba nie, bo nie padal deszcz :-)

    Może w założeniu mają zmazać pieszego z szyby ;-)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 29. Data: 2010-05-11 16:50:56
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-05-11 11:08, Gabriel'Varius' wrote:

    > Chyba nie, bo nie padal deszcz :-)

    Ale zadzialaly. Zarzucisz im, ze sie popsuly? :P

    --

    memento lorem ipsum

  • 30. Data: 2010-05-12 06:31:14
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    > Ale zadzialaly. Zarzucisz im, ze sie popsuly? :P

    Masz racje. Zadzialaly i nawet sie nie popsuly tylko zadzialaly niewlasciwie. To cos
    jak
    automatyczne wlaczanie sie swiatel za dnia a w nocy ich gaszenie - dzialaja choc
    niewlasciwie :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde