  • 1. Data: 2012-05-28 12:46:21
    Temat: t-mobile i-boa
    Od: air force one <a...@n...pl>

    Czy mozecie sie zalogowac do i-boa w t-mobile?

    Na jednym koncie (taktak) czekalem dobrych kilka minut zanim przyszedl
    sms z haslem jednorazowym. Na drugim (tak tak fon) mimo dwoch prob i
    czekania po kilkanascie minut, zadne haslo nie przychodzi.

    Czy w t-mobile cokolwiek moze dzialac prawidlowo? Bo poki co jak widze
    niemal wszystko dziala z problemami???!!!

  • 2. Data: 2012-05-28 13:03:18
    Temat: Re: t-mobile i-boa
    Od: "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl>

    Użytkownik "air force one" <a...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czy w t-mobile cokolwiek moze dzialac prawidlowo? Bo poki co jak widze
    > niemal wszystko dziala z problemami???!!!

    Od zeszłego tygodnia obserwuję problem z zalogowaniem się do IBOA. Pisałam
    do nich i w sumie dostałam odpowiedź, że pracują nad tym. Ale kiedy
    przywróca pełną funkcjkonalność systemu to nie wiadomo :-/
    Pozdrawiam.

    --
    Justyna Vicky S.

  • 3. Data: 2012-05-28 13:43:27
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Czy mozecie sie zalogowac do i-boa w t-mobile?

    Od rana nie moge zalogowac sie do iboa (blueconnect) -
    - caly czas pyszczy sie, ze "podany nr jest nieprawidlowy".

  • 4. Data: 2012-05-28 20:41:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 28 May 2012 13:43:27 +0200, Q napisał(a):

    > Od rana nie moge zalogowac sie do iboa (blueconnect) -
    > - caly czas pyszczy sie, ze "podany nr jest nieprawidlowy".

    Teraz jest wieczor i moge

    J.

  • 5. Data: 2012-05-28 20:47:39
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "J.F." napisał:

    > Teraz jest wieczor i moge

    A nie możesz tego żonie powiedzieć (względnie okazać) wprost, tylko za
    pośrednictwem Usenetu? Oderwij się trochę od tego komputera.

    JoteR