  • 1. Data: 2012-05-29 09:13:33
    Temat: 2 komorki w DE
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    kolega potrzebuje dzwonic do swojej corki na niemiecka komorke (ona w
    DE, on w PL) i zanosi sie, ze to bedzie tak na pare lat.

    pomysl:

    kupic bramke voip/sip-gsm i wlozyc do niej karte SIM operatora, ktory
    mialby darmowe polaczenia (za ew. stala niewielka oplata lub b. tanie)
    pomiedzy 2 numerami (cos a'la T-Mobile PL, ktory sprzedaje zestawy
    startowe dla dwojga - rok darmowych polaczen). Dojscie z PL do DE do
    tej bramki via Internet (bramka umieszczona w mieszkaniu corki).

    Macie rozeznanie w niemieckim rynku komorkowym?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2012-05-29 11:29:59
    Temat: Re: 2 komorki w DE
    Od: Imię i nazwisko <e...@e...com>

    W dniu 29-05-2012 09:13, a...@p...pl pisze:
> [...]
    > tej bramki via Internet (bramka umieszczona w mieszkaniu corki).
    >
    > Macie rozeznanie w niemieckim rynku komorkowym?

    polskie t-mobile w abonamencie oferuje nielimitowane polaczenia do
    t-mobile na calym swiecie. z tego co wiem to przy odpowiednio wysokim
    abonamencie rowniez na stacjonarne. nie wiem jak w druga strone w
    niemczech, ale t-mobile.uk rowniez oferuje darmowe polaczenia do
    t-mobile na swiecie.

  • 3. Data: 2012-05-29 12:12:00
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 29 May 2012 11:29:59 +0200, Imię i nazwisko napisał(a):

> [...]
    > abonamencie rowniez na stacjonarne. nie wiem jak w druga strone w
    > niemczech, ale t-mobile.uk rowniez oferuje darmowe polaczenia do

    Prawie dobrze, tyle, że nie są nielimitowane, ale jakaś pula minut
    miesięcznie, i nie do t-mobile, ale grup numerów, które mogą być w dowolnej
    sieci, byle tylko zaczynały się od określonej sekwencji cyfr.
    W wielu krajach są to równiez operatorzy wirtualni, którzy pracują w sieci
    t-mobile (akurat nie wiem jak w Niemczech)
    Ale np nie dotyczy to numerów które były przeniesione do t-mobile z innej
    sieci. Za to jak numer t-mobile (lub inny na liście) przeniesie się do
    innej sieci - wciąż działa.

    Lista numerów jest na stronach timobajla
    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "G1 za 49zł to chyba dobry pomysl. Tak tez i pomyslalem i kupilem a co" -

  • 4. Data: 2012-05-29 13:26:55
    Od: "Hrabina Erica von Ruhaufest" <e...@w...pl>

    Skype w komórce? Dobrana oferta do transmisji danych?

    VOIP w komórce? Nokie z symbianem lub tel z Androidem. Taryfa jak wyżej.
    Polski numer stacjonarny "zamontowany" w starej E65 pięknie działał...
    Uwaga: niektórzy operatorzy blokują SIP

    Lyca tu i tam? Pierwsze 30 min połączenia za 0,29 PLN
    Oferty się zmieniają i trzeba pilnować.

    Mobilka tam

    To tak z grubsza co mi przyszło do głowy. O więcej zapytaj wujka Googla

  • 5. Data: 2012-05-29 13:28:29
    Od: K <...@...c>

    W dniu 29-05-2012 12:12, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > innej sieci - wciąż działa.
    >
    > Lista numerów jest na stronach timobajla

    umowa z grudnia, mowi o nielimitowanych. umowa z lutego mowi o ilus tam
    tysiacach minut. tak czy inaczej na umowie grudniowej zauwazylem, ze nie
    kasuje mnie za polaczenia do orange.uk. dzwonie do t-mobile i pytam, czy
    to nie blad. pani stwierdza, ze widocznie ten numer jest w t-mobile.
    dzwonie do wlasciciela numeru i okazuje sie, ze: numer obecnie
    przeniesiony jest do o2.uk i nigdy wczesniej nie byl w t-mobile.

    wyglada na to ze t-mobile ma problem z okresleniem ktore numery naleza
    do kogo za granica.

  • 6. Data: 2012-05-29 14:03:13
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 29 May 2012 13:28:29 +0200, K napisał(a):

> [...]
    > przeniesiony jest do o2.uk i nigdy wczesniej nie byl w t-mobile.
    >
    > wyglada na to ze t-mobile ma problem z okresleniem ktore numery naleza

    Pewnie dlatego, że w UK Orange i T-Mobile to od jakiegoś czasu jest jedna
    firma, tylko brandingi dla niepoznaki pozostały oddzielne. Ale telefony
    uzywają obydwu sieci, a raczej jednej wspólnej sieci.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "kazdy fotograf ci powie ze przedmioty na jasnym tle wychodza zawsze na

  • 7. Data: 2012-05-30 09:40:14
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 29 May 2012 13:26:55 +0200, Hrabina Erica von Ruhaufest wrote:
    > VOIP w komórce? Nokie z symbianem lub tel z Androidem. Taryfa jak wy?ej.
    > Polski numer stacjonarny "zamontowany" w starej E65 pi?knie dzia?a?...

    Ja bym wlasnie w te strone poszedl.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 8. Data: 2012-06-07 18:31:27
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 29/05/2012 12:26, Hrabina Erica von Ruhaufest wrote:
    > Skype w komórce? Dobrana oferta do transmisji danych?
    >
    > VOIP w komórce? Nokie z symbianem lub tel z Androidem. Taryfa jak wy?ej.
    > Polski numer stacjonarny "zamontowany" w starej E65 pieknie dzia?a?...
    > Uwaga: niektórzy operatorzy blokuj? SIP
    >
    > Lyca tu i tam? Pierwsze 30 min po??czenia za 0,29 PLN
    > Oferty sie zmieniaj? i trzeba pilnowaae.
    >
    > Mobilka tam
    >
    > To tak z grubsza co mi przysz?o do g?owy. O wiecej zapytaj wujka Googla

    To Skype smartfonach już nie działa? Najprostsze i działa.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net