  • 1. Data: 2012-05-27 15:35:46
    Temat: Samsung i9001 Galaxy S+ mms problem (orange)
    Od: "Q" <n...@s...org>

    Co i jak trzeba ustawic, zeby moc odbierac i wysylac mms-y
    na smartfonie Samsung GT-i9001 Galaxy S Plus?
    (siec orange / android chyba 2.3 - jesli to ma jakies znaczenie)

    PS
    Mialem wczoraj ten telefon w reku doslownie na 5 minut
    i jedyne co zrobilem to wykasowalem wszystkie
    "punkty dostepu" (czy jakos tak :) i wyslalem ze strony orange
    ustawienia na internet i mms.
    Potem skasowalem ten internet i zostawilem tylko "mms".
    Potem wlaczylem "transmisje danych" (czy jakos tak)
    i nic - dalej przychodza sms'y aby odebrac mms'a na stronie orange.
    Wysylanie mms-ow tez nie dziala.
    Szukanie w necie nie dalo nic poza tym na co sam wpadlem.
    Wlaczalem/wylaczalem wifi/wlan i tez nic to nie dalo.
    Wizyta w salonie orange ponoc skonczyla sie zdaniem
    "nic jestem panu w stanie nic pomoc",
    mimo, ze telefon zostal tam kupiony na abonament
    i pewnie ma simlocka :).

  • 2. Data: 2012-05-27 16:28:02
    Temat: Re: Samsung i9001 Galaxy S+ mms problem (orange)
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-05-27 15:35, Q pisze:
    > Co i jak trzeba ustawic, zeby moc odbierac i wysylac mms-y
    > na smartfonie Samsung GT-i9001 Galaxy S Plus?
    > (siec orange / android chyba 2.3 - jesli to ma jakies znaczenie)

    Tu masz na swój telefon
    http://ustaw.orange.pl/

    --
    animka

  • 3. Data: 2012-05-27 21:17:51
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Tu masz na swój telefon
    > http://ustaw.orange.pl/

    NCTKNP

  • 4. Data: 2012-05-28 02:51:25
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-05-27 21:17, Q pisze:

    > NCTKNP

    Że co?

    --
    animka

  • 5. Data: 2012-05-28 13:41:16
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Że co?

    No Co Ty K. Nie Powiesz
    :)

    PS
    Przeczytalas moj post? Ten pierwszy.
    Widac nie.

  • 6. Data: 2012-05-28 13:46:23
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Q nabazgrał(a):

    > Co i jak trzeba ustawic, zeby moc odbierac i wysylac mms-y

    Zrestartuj tel. do ustawień fabrycznych, odpal od nowa i powinno się samo
    skonfigurować (mi w HTC samo się ustawia) po tym sprawdz czy działa.

  • 7. Data: 2012-05-28 15:35:32
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Zrestartuj tel. do ustawień fabrycznych, odpal od nowa i powinno się samo
    > skonfigurować (mi w HTC samo się ustawia) po tym sprawdz czy działa.

    Ponoc "ten typ" mial tak od samego poczatku -
    - "nawet" konsultant z orange nie dal rady.
    Telefon bede widzial za pare dni,
    ale nie widzi mi sie tworzenie i odtwarzanie bekapu.

    Czy naprawde ten android / galaxy ma az takie problemy
    z odbieraniem / wysylaniem mms'ow?
    Czytalem na grupach, ze wlacznie wifi pomaga,
    ale w tym przypadku to sie nie sprawdzilo,
    ze juz nie wspomne, ze musialbym niezle ocipiec,
    zeby miec wlaczone nonstop wifi przez mms'y :).

    Komus z galaxy s+ w orange dzialaja mmsy?
    Z difolta czy cos trza bylo zamacherowac?

  • 8. Data: 2012-05-31 19:49:04
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 12/05/28 13:41, Q pisze:

    > No Co Ty K. Nie Powiesz
    > :)
    >
    > PS
    > Przeczytalas moj post? Ten pierwszy.
    > Widac nie.

    przeciez to animka ;)
    czego sie spodziewales ;]

  • 9. Data: 2012-06-01 13:49:54
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-05-31 19:49, KiloSierra pisze:

    > przeciez to animka ;)
    > czego sie spodziewales ;]

    Co wniosłeś do tego tematu agencie kilo sera?

    --
    animka

  • 10. Data: 2012-06-02 13:12:30
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 12/06/01 13:49, Animka pisze:

    > Co wniosłeś do tego tematu agencie kilo sera?

    wykazalem ze jestes analfabetką funkcjonalną.