  • 1. Data: 2014-06-24 20:46:41
    Temat: t-mobile: bez ograniczen na all + sms za 39 pln
    Od: "Vikku" <B...@w...pl>

    Do mojej tesciowej (prepaid) dzwonila pani z t-mobile
    Zachwala, ze za 39 pln jest promocja i w tej kwocie bedzie mogla rozmawiac
    bez ograniczen na kom i stacj a takze bez ograniczen sms.
    Czy to dobra oferta? Czy sa jakies haczyki a moze te 39 to netto i przez
    pierwszy miesiac?

  • 2. Data: 2014-06-24 21:30:59
    Temat: Re: t-mobile: bez ograniczen na all + sms za 39 pln
    Od: ToMasz <t...@p...fm>

    W dniu 24.06.2014 20:46, Vikku pisze:
> [...]
    > rozmawiac bez ograniczen na kom i stacj a takze bez ograniczen sms.
    > Czy to dobra oferta? Czy sa jakies haczyki a moze te 39 to netto i przez
    jeśli teściowa nie smsuje to za 29 dostanie all rozmowy bez smsów w red
    bul. Warto też popatrzeć na nju

    ToMasz

  • 3. Data: 2014-06-24 21:38:23
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-06-24 20:46, Vikku pisze:
> [...]
    > rozmawiac bez ograniczen na kom i stacj a takze bez ograniczen sms.
    > Czy to dobra oferta? Czy sa jakies haczyki a moze te 39 to netto i przez

    trzaba duzo dzwonić, na mnie wrażenia by nie zrobili, w orange z
    właczoną roczną zywotnoscia konta wydaje 120-150 rocznie. Nie ograniczam
    się po prostu nie muszę dużo dzwonić i smsowac.

    --
    @foe_pl

  • 4. Data: 2014-06-25 07:44:41
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 24 Jun 2014 20:46:41 +0200, "Vikku" <B...@w...pl> wrote:

> [...]
    >bez ograniczen na kom i stacj a takze bez ograniczen sms.
    >Czy to dobra oferta? Czy sa jakies haczyki a moze te 39 to netto i przez

    To jest nic innego jak nowa taryfa JUMP ta najniższa dla
    indywidualnych dokładnie kwota to 39.99 i tam jest no limit
    rozmowy/smsy/mmsy.
    Tylko trzeba pamiętać że w tej cenie masz efakturę tylko.
    Jedyna przewaga tej oferty to taka że możesz dokupić pakiety
    roamingowe Połączenia do UE 30 min. za 5,99 zł przez min. 3 mies, albo
    Połączenia roamingowe w UE 30 min. za 6,99 zł przez min. 3 mies
    Poza tym nic czego nie oferowała by konkurencja.
    W nju mobile za to samo płacisz tyle ile wydzwonisz, jak osiągniesz
    limity to max 38zł cię to wyjdzie (29zł rozmowy i 9zł smsy) do tego te
    29zł na rozmowy jest rozbite na : no limit do komórkowych 19zł i 10zł
    no limit stacjonarne, więc jak nie dzwonisz na stacjonarne to jescze
    mniej zapłacisz. Już było na grupie opisywany mechanizm działania nju,
    nie chcę mi się tego powtarzać. Nju jest najlepszą opcją bo płacisz
    tylko za tyle za ile wydzwonisz natomiast ten abo w T to płacisz z
    góry 39,99 niezależnie ile rozmów czy smsów wykonasz.
    Więc generalnie żadna rewelacja.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2014-06-25 07:47:25
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 25 Jun 2014 07:44:41 +0200, dizel <x...@x...xx> wrote:

> [...]
    >tylko za tyle za ile wydzwonisz natomiast ten abo w T to płacisz z
    >góry 39,99 niezależnie ile rozmów czy smsów wykonasz.

    A i najważniejsze, umowa na 24 miesiące z tego co pamiętam.
    W nju jest umowa z miesięcznym okresem wypowiedzenia więc już wszystko
    jasne.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2014-06-25 10:53:39
    Od: "Vikku" <B...@w...pl>

    > A i najważniejsze, umowa na 24 miesiące z tego co pamiętam.
    > W nju jest umowa z miesięcznym okresem wypowiedzenia więc już wszystko
    > jasne.

    Ok. Wielkie dzięki za wszelkie info.

  • 7. Data: 2014-06-25 11:06:57
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-06-25 07:44, dizel pisze:

> [...]
    > tylko za tyle za ile wydzwonisz natomiast ten abo w T to płacisz z
    > góry 39,99 niezależnie ile rozmów czy smsów wykonasz.

    Dodatkowo nie można jej kupić z telefonem a przynajmniej tak mi
    powiedział wczoraj koleś w punkcie T-M z telefonem od 49.99 czy jakoś tak.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 8. Data: 2014-06-25 11:14:46
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 25 Jun 2014 11:06:57 +0200, Chris <a...@g...pl> wrote:

    >Dodatkowo nie można jej kupić z telefonem a przynajmniej tak mi
    >powiedział wczoraj koleś w punkcie T-M z telefonem od 49.99 czy jakoś tak.

    Dokładnie tak jest.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2014-06-25 12:25:44
    Od: "Vikku" <B...@w...pl>

    >Dodatkowo nie można jej kupić z telefonem a przynajmniej tak mi

    telefonu nie potrzebuje. Jak im powiedzialem, ze dziekuje to dali jeszcze
    cos.
    12 mies. beda przelewac na moje konto 50 pln.
    Czyli, ze wyjdzie jakies 240 pln za 12 mies.
    I znowu sie waham. Może w tym koncie bankowym (pewnie dawny sync) sa jakies
    kruczki i oplaty.

  • 10. Data: 2014-06-25 14:47:31
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 25 Jun 2014 12:25:44 +0200, "Vikku" <B...@w...pl> wrote:

> [...]
    >Czyli, ze wyjdzie jakies 240 pln za 12 mies.
    >I znowu sie waham. Może w tym koncie bankowym (pewnie dawny sync) sa jakies

    Jeżeli by tak było to dobra oferta, na dzień dzisiejszy w sync
    praktycznie nie ma żadnych opłat za konto, co nie znaczy że za jakiś
    czas się coś nie zmieni.
    Tylko nie wiem czy te 50zł co miesiąc to nie trzeba jakiś warunków
    spełnić że na przykład musisz wydać kartą czy inne jakieś kruczki bo
    to jak dla mnie zbyt pięknie by wyglądało. Wystarczy policzyć. Abo
    przez 24 miesiące po 39,99.
    24*39,99=959,76
    Przez 12 miesięcy dostajesz 50zł czyli:
    12*50=600zł
    czyli w uproszczeniu wychodziło by że w pierwszych 12 miesiącach
    abonamentu nic byś nie płacił i dodatkowo by zostało natomiast w
    drugich 12 miesiącach by to wyglądało tak:
    959,76-600=359,76/12=29,98 miesięcznie.
    Czyli całkiem nieźle jak za no limit rozmowy/smsy/mmsy
    Jedyny mankament jest taki że jednak 2 lata to szmat czasu i oferty
    mogą się zmienić na lepsze, a wtedy trzeba będzie sobie pluć w brodę
    że tak długo się uwiązało na smyczy.
    Choć w sumie to już raczej no limitu taniej się nie da zrobić, ale
    kiedyś też nikt nie przypuszczał że można dzwonić bez limitu za takie
    stawk jak są obecniei także nic nigdy nie wiadomo.