    From: dizel <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: t-mobile: bez ograniczen na all + sms za 39 pln
    Date: Wed, 25 Jun 2014 14:47:31 +0200

    On Wed, 25 Jun 2014 12:25:44 +0200, "Vikku" <B...@w...pl> wrote:

    >telefonu nie potrzebuje. Jak im powiedzialem, ze dziekuje to dali jeszcze
    >cos.
    >12 mies. beda przelewac na moje konto 50 pln.
    >Czyli, ze wyjdzie jakies 240 pln za 12 mies.
    >I znowu sie waham. Może w tym koncie bankowym (pewnie dawny sync) sa jakies
    >kruczki i oplaty.

    Jeżeli by tak było to dobra oferta, na dzień dzisiejszy w sync
    praktycznie nie ma żadnych opłat za konto, co nie znaczy że za jakiś
    czas się coś nie zmieni.
    Tylko nie wiem czy te 50zł co miesiąc to nie trzeba jakiś warunków
    spełnić że na przykład musisz wydać kartą czy inne jakieś kruczki bo
    to jak dla mnie zbyt pięknie by wyglądało. Wystarczy policzyć. Abo
    przez 24 miesiące po 39,99.
    24*39,99=959,76
    Przez 12 miesięcy dostajesz 50zł czyli:
    12*50=600zł
    czyli w uproszczeniu wychodziło by że w pierwszych 12 miesiącach
    abonamentu nic byś nie płacił i dodatkowo by zostało natomiast w
    drugich 12 miesiącach by to wyglądało tak:
    959,76-600=359,76/12=29,98 miesięcznie.
    Czyli całkiem nieźle jak za no limit rozmowy/smsy/mmsy
    Jedyny mankament jest taki że jednak 2 lata to szmat czasu i oferty
    mogą się zmienić na lepsze, a wtedy trzeba będzie sobie pluć w brodę
    że tak długo się uwiązało na smyczy.
    Choć w sumie to już raczej no limitu taniej się nie da zrobić, ale
    kiedyś też nikt nie przypuszczał że można dzwonić bez limitu za takie
    stawk jak są obecniei także nic nigdy nie wiadomo.