    From: dizel <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: t-mobile: bez ograniczen na all + sms za 39 pln
    Date: Wed, 25 Jun 2014 07:44:41 +0200

    On Tue, 24 Jun 2014 20:46:41 +0200, "Vikku" <B...@w...pl> wrote:

    >Do mojej tesciowej (prepaid) dzwonila pani z t-mobile
    >Zachwala, ze za 39 pln jest promocja i w tej kwocie bedzie mogla rozmawiac
    >bez ograniczen na kom i stacj a takze bez ograniczen sms.
    >Czy to dobra oferta? Czy sa jakies haczyki a moze te 39 to netto i przez
    >pierwszy miesiac?

    To jest nic innego jak nowa taryfa JUMP ta najniższa dla
    indywidualnych dokładnie kwota to 39.99 i tam jest no limit
    rozmowy/smsy/mmsy.
    Tylko trzeba pamiętać że w tej cenie masz efakturę tylko.
    Jedyna przewaga tej oferty to taka że możesz dokupić pakiety
    roamingowe Połączenia do UE 30 min. za 5,99 zł przez min. 3 mies, albo
    Połączenia roamingowe w UE 30 min. za 6,99 zł przez min. 3 mies
    Poza tym nic czego nie oferowała by konkurencja.
    W nju mobile za to samo płacisz tyle ile wydzwonisz, jak osiągniesz
    limity to max 38zł cię to wyjdzie (29zł rozmowy i 9zł smsy) do tego te
    29zł na rozmowy jest rozbite na : no limit do komórkowych 19zł i 10zł
    no limit stacjonarne, więc jak nie dzwonisz na stacjonarne to jescze
    mniej zapłacisz. Już było na grupie opisywany mechanizm działania nju,
    nie chcę mi się tego powtarzać. Nju jest najlepszą opcją bo płacisz
    tylko za tyle za ile wydzwonisz natomiast ten abo w T to płacisz z
    góry 39,99 niezależnie ile rozmów czy smsów wykonasz.
    Więc generalnie żadna rewelacja.