  • 1. Data: 2010-02-12 09:16:29
    Temat: szukasie dokumentacji do jawy i ify
    Od: n...@s...com

    Bry

    Poszukuje materiałów dotyczacych:
    - jawy 175 model 356, katalog czesci, ksiazka napraw, schemat
    instalacji itp
    - IFA BK 350 jak wyzej plus instrukcja obsługi
    Mogą być skany, byleby cena nie zabijała :)
    Jakby ktos mial w zbiorach to chetnie przygarne, kupie
    poprawny emil newromek na serwerze gmail.com (ten z pola from jest
    zmyslony).

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 2. Data: 2010-02-12 09:53:17
    Temat: Re: szukasie dokumentacji do jawy i ify
    Od: falco <m...@w...pl>

    n...@s...com pisze:

    > Poszukuje materiałów dotyczacych:
    > - jawy 175 model 356, katalog czesci, ksiazka napraw, schemat
    > instalacji itp

    Siema,

    o! gratuluję (jedynie) słusznego wyboru! ;)
    Zapraszam na nasze forum gdzie są umieszczone powyższe rzeczy. Mam je
    też u siebie, ale niestety nie dysponuję skanerem. :(

    Jeśli czegoś nie znajdziesz, to pytaj a na pewno Cię pokierujemy... ;)

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175
    Jagermeister 1.6+kilka koników...

  • 3. Data: 2010-02-12 09:54:14
    Od: falco <m...@w...pl>

    skleroza nie boli... http://www.jawa250.fora.pl/ ;)

  • 4. Data: 2010-02-12 10:38:43
    Od: n...@s...com

    On Fri, 12 Feb 2010 10:53:17 +0100, falco <m...@w...pl> wrote:

    >Siema,
    >

    >o! gratuluję (jedynie) słusznego wyboru! ;)

    Ja tam nic nie wybieralem, kumpel ma takowa i chce ja doprowadzic do
    stanu jezdzacego, więc szuka informacji.

    >Zapraszam na nasze forum gdzie są umieszczone powyższe rzeczy. Mam je

    Rzucilem okiem i nie znalazlem, a chcialem mu to druknac. Mozesz
    pokazac mi palcem gdzie to lezy (do 175) ? :)

    >Zapraszam na nasze forum gdzie są umieszczone powyższe rzeczy. Mam je
    >też u siebie, ale niestety nie dysponuję skanerem. :(

    A jakas cyfrowka ? Ew. jakbys mial mozliwosc srobienia kserokopii to
    bedzie super :)

    >Jeśli czegoś nie znajdziesz, to pytaj a na pewno Cię pokierujemy... ;)

    Ktoredy do wyjscia ? ;)

    pozdr
    newrom

  • 5. Data: 2010-02-12 12:15:59
    Od: trud <t...@o...eu>

    Dnia Fri, 12 Feb 2010 10:16:29 +0100, n...@s...com napisał(a):

    IFA poszła na priv.

    --
    pozdrawiam
    trud

  • 6. Data: 2010-02-12 12:19:07
    Od: n...@s...com

    On Fri, 12 Feb 2010 13:15:59 +0100, trud <t...@o...eu> wrote:

    >IFA poszła na priv.

    Wielkie dzieki :-)

    pozdr
    newrom

  • 7. Data: 2010-02-12 17:46:52
    Od: falco <m...@w...pl>

    n...@s...com pisze:

    > Ja tam nic nie wybieralem, kumpel ma takowa i chce ja doprowadzic do
    > stanu jezdzacego, więc szuka informacji.

    Tak podejrzewałem, że chodzi o kogoś innego ;) ;) ;)
    Podaj kumplowi namiar na forum, chłopaki znają się na rzeczy bez lania
    wody. Ponieważ Jaw jest mało, warto zbierać ekipę w 1 miejscu. ;)

    > Rzucilem okiem i nie znalazlem, a chcialem mu to druknac.

    Jest na pewno, ale ponieważ znalazłem u siebie PDF, to pewnie masz już w
    skrzynce... ;)

    > A jakas cyfrowka ? Ew. jakbys mial mozliwosc srobienia kserokopii to
    > bedzie super :)

    Moja cyfra jest za słaba, jeśli PDF nie styknie, to podejdę do xero.

    > Ktoredy do wyjscia ? ;)

    "...po palach, po palach..." ;)

  • 8. Data: 2010-02-12 20:35:45
    Od: n...@s...com

    On Fri, 12 Feb 2010 18:46:52 +0100, falco <m...@w...pl> wrote:

    >Tak podejrzewałem, że chodzi o kogoś innego ;) ;) ;)

    Niestety nie odziedziczylem w spadku motocykla ;)

    >Podaj kumplowi namiar na forum, chłopaki znają się na rzeczy bez lania
    >wody. Ponieważ Jaw jest mało, warto zbierać ekipę w 1 miejscu. ;)

    Mowi ze juz sie zalogowal i czyta, bo sie boi ze jak zada durne
    pytanie to go przegonicie do szukajki, terrorysci! :P

    >Jest na pewno, ale ponieważ znalazłem u siebie PDF, to pewnie masz już w
    >skrzynce... ;)

    Tej na kwiaty ?
    Jeszcze nie doszlo :(

    >Moja cyfra jest za słaba, jeśli PDF nie styknie, to podejdę do xero.

    Mam nadzieje ze styknie, fenkju i wogole :))

    >"...po palach, po palach..." ;)

    No tak, sekciarze! Latwo wejsc, trudno wyjsc! ;)

    pozdr
    newrom
    PS. dzieki :)

  • 9. Data: 2010-02-13 07:37:42
    Od: falco <m...@w...pl>

    n...@s...com pisze:

    > Niestety nie odziedziczylem w spadku motocykla ;)

    oj, aj... też bym tak chciał, ale bez złych skojarzeń śmiertelnie
    życzeniowych... ;)

    > Mowi ze juz sie zalogowal i czyta, bo sie boi ze jak zada durne
    > pytanie to go przegonicie do szukajki, terrorysci! :P

    I git, co do odsyłania, itp., to znam... hmm... inne miejsce gdzie tak
    się zazwyczaj dzieje u nas jest luuuzik, chyba, że ktoś, coś namolnie... ;)

    > Jeszcze nie doszlo :(

    A faktycznie mam kilka zwrotów, podaj mi proszę jaki masz (a)dresik, to
    pchnę jeszcze raz.

    > No tak, sekciarze! Latwo wejsc, trudno wyjsc! ;)

    wiesz... "...to se nevrati...", ale za to "Jawa - jakost, ryhlost,
    radost". ;)

    > PS. dzieki :)
    prosz...

  • 10. Data: 2010-02-13 21:41:18
    Od: n...@s...com

    On Sat, 13 Feb 2010 08:37:42 +0100, falco <m...@w...pl> wrote:

    >A faktycznie mam kilka zwrotów, podaj mi proszę jaki masz (a)dresik, to
    >pchnę jeszcze raz.

    newromek na serv gmail.com :)

    >wiesz... "...to se nevrati...", ale za to "Jawa - jakost, ryhlost,
    >radost". ;)

    hihi, w instrukcji Pannoni mi sie podobala fota na ktorej laska stoi
    OBOK motocykla jakby go pchala i podpis 'przyjemne uzytkowanie
    motocykla pannonia' :)
    pozdr
    newrom