  • 11. Data: 2010-02-14 10:29:48
    Temat: Re: szukasie dokumentacji do jawy i ify
    Od: falco <m...@w...pl>

    n...@s...com pisze:

    > newromek na serv gmail.com :)
    kombinowałem z antyspamową wstawką, ale na to bym nie wpadł... ;)
    Poszło, zwrotów brak, więc pewnie już puka... ;)

    > hihi, w instrukcji Pannoni mi sie podobala fota na ktorej laska stoi
    > OBOK motocykla jakby go pchala i podpis 'przyjemne uzytkowanie
    > motocykla pannonia' :)

    Jak zobaczysz, to na okładce instrukcji 355 i 356 (125 i 175) jest para,
    która dzielnie śmiga na Babci Jawci a kobitce frywalonie fruwa szal...
    ;) Przy oszałamiającej mocy 5,6 km (125) i aż 8 km (175) na kółkach 16"
    podróż w dwie osoby, to dopiero wyzwanie... ;)

    Kiedyś zabrałem kumpelę, bo... pragnęła przejażdżki i powiem szczerze,
    że Jawcia dzielnia parła do przodu, pomimo (wtedy) uszkodzonej 3 i
    rozbujanych amorków... ;) Najgorzej było ruszyć, bo jak to Kyvacka,
    kiwało na wszystkie strony, ale potem szło już całkiem przyjemnie... ;)

    życz owocnego remontowania kumplowi tylko ostrzegam przed tanimi
    częściami zamiennymi oferowanymi w PL esklepach, bo to najgorsza
    chińszczyzna jaką można sobie wyobrazić. Niestety z trafieniem czeskich
    czy polskich części (zwłaszcza do 175) jest zdecydowanie gorzej niż do
    większej siostry 250 (353).

    Powodzenia i dozo! na szlaku!

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175
    Jagermeister 1.6+kilka koników...

  • 12. Data: 2010-02-14 14:42:24
    Od: n...@s...com

    On Sun, 14 Feb 2010 11:29:48 +0100, falco <m...@w...pl> wrote:

    >kombinowałem z antyspamową wstawką, ale na to bym nie wpadł... ;)
    >Poszło, zwrotów brak, więc pewnie już puka... ;)

    Ja ja, fenkju. Dotarlo :)

> [...]
    >;) Przy oszałamiającej mocy 5,6 km (125) i aż 8 km (175) na kółkach 16"
    >podróż w dwie osoby, to dopiero wyzwanie... ;)

    Moze i malo mocy, ale ludziom sie tak bardzo nie spieszylo jak dzis :)
    W dodatku pamietam ze jawa 80 spokojnie dawala rade pojechac pod dwoma
    osobami. Ehh jak ja kumplowi zazdroscilem tej jawki! :))

    >chińszczyzna jaką można sobie wyobrazić. Niestety z trafieniem czeskich
    >czy polskich części (zwłaszcza do 175) jest zdecydowanie gorzej niż do
    >większej siostry 250 (353).

    Przekaze :)
    Dzieki :))
    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 13. Data: 2010-02-14 18:59:04
    Od: falco <m...@w...pl>

    n...@s...com pisze:

    > Moze i malo mocy, ale ludziom sie tak bardzo nie spieszylo jak dzis :)
    > W dodatku pamietam ze jawa 80 spokojnie dawala rade pojechac pod dwoma
    > osobami. Ehh jak ja kumplowi zazdroscilem tej jawki! :))

    ano tak, mnie prędkość na 2 oo też w ogóle nie kręci, wręcz mam przed
    tym opory, za to spokojne smakowanie samej jazdy, gdy widzę mijane
    krajobrazy, to dla mnie esencja... ;)

    Babcia Jawcia spokojnie da radę w 2 osoby, ale ze względu na specyficzną
    konstrukcję Kyvacki, na pewno trzeba uważać na plecaczka... ;)
    Co do prędkości przelotowej rzędu 80km/h, to musiała być co najmniej 250
    (z charakterystycznym amperomierzem na baku) albo 2 garowa 350 (354),
    którą spokojnie można lecieć 100-110.
    Poczciwa 175 miała maksymalną... 80km/h ;)

  • 14. Data: 2010-02-14 21:57:03
    Od: n...@s...com

    On Sun, 14 Feb 2010 19:59:04 +0100, falco <m...@w...pl> wrote:

    >Co do prędkości przelotowej rzędu 80km/h, to musiała być co najmniej 250

    80 ccm, tzw bucuwa ;>
    80km/h to ona mogla rozwinac w czasie upadku z wierzowca ;)

    pozdr
    newrom

  • 15. Data: 2010-02-15 08:08:46
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    <n...@s...com> wrote in message

    > 80km/h to ona mogla rozwinac w czasie upadku z wierzowca ;)

    Upadku z CZEGO, Romeczku? ;)

    weFAQ&v=qvj

  • 16. Data: 2010-02-15 08:22:20
    Od: n...@s...com

    On Mon, 15 Feb 2010 09:08:46 +0100, "Kefir" <k...@r...pl>
    wrote:

    >Elou!

    ehlo

    >Upadku z CZEGO, Romeczku? ;)

    Wierzowca, takiego wiezowca trzymajacego sie w calosci dzieki wierze
    budowniczych socjalizmu. Cos jak babel tylko bez pomieszanych jezykow
    ;)

    pozdr
    newrom
    Ps. Pewnego dnia zaczne uzywac spellchekera i bedziesz mnie mogl.. o!
    ;P

  • 17. Data: 2010-02-15 09:35:10
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    n...@s...com pisze:
    > i bedziesz mnie mogl.. o!

    Ciebie wszyscy moga.

    KJ i tajemnice poliszynela

  • 18. Data: 2010-02-15 09:41:33
    Od: falco <m...@w...pl>

    n...@s...com pisze:

    > 80km/h to ona mogla rozwinac w czasie upadku z wierzowca ;)
    sie śmiej szyderco ;)
    Moja Babcia Jawcia dzielnie osiągała maksymalną siedemdziesiątkę a
    kumpla 250 książkowe dziewięć dyszek.
    Co do upadku z wierz(ch)owca, to z autopsji nie polecam, bo step okazał
    się równie nieprzyjazny co asfalt... ;)