  • 1. Data: 2009-12-15 06:32:18
    Temat: szukam urządzenia
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    Cześć,

    Czy jest w sprzedaży jakieś urządzenie składające się z dużego dysku
    USB, które potrafi odtwarzać popularne formaty wideo (chociaż divx i
    mkv), ładnie wyświetlać napisy i wysyłać to wszystko do telewizora po
    złączu HDMI? Do tego powinno być niesłyszalne. Mój komp, chociaż
    maksymalnie wyciszony, jest jednak za głośny mimo dobrego chłodzenia, a
    nie mam miejsca na coś bardziej energooszczędnego i cichego.

    Pozdro,
    Leszek

  • 2. Data: 2009-12-15 06:44:50
    Temat: Re: szukam urządzenia
    Od: irek <i...@p...onet.pl>

    Leszek pisze:
> [...]
    > maksymalnie wyciszony, jest jednak za głośny mimo dobrego chłodzenia, a
    > nie mam miejsca na coś bardziej energooszczędnego i cichego.

    Popatrz tutaj:
    http://www.ceneo.pl/Odtwarzacze_multimedialne;0112-0
    ;004+sodtwarzacz~~Mmultimedialny.htm
    lub
    http://www.pcformat.pl/index.php/news/nid/4510/t/iom
    ega-screenplay-hd-media-player-odtwarzacze-wysokiej-
    rozdzielczoci

    Irek

  • 3. Data: 2009-12-15 07:00:12
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Leszek pisze:
> [...]
    > maksymalnie wyciszony, jest jednak za głośny mimo dobrego chłodzenia, a
    > nie mam miejsca na coś bardziej energooszczędnego i cichego.

    poszukaj czegoś w stylu popcorn, takie coś robi western digital.
    ma dobry procek do odtwarzania w hd, odczyt z kart i dysków.
    jak znajdę linka to podam

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 4. Data: 2009-12-15 07:40:14
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Leszek pisze:
> [...]
    > maksymalnie wyciszony, jest jednak za głośny mimo dobrego chłodzenia, a
    > nie mam miejsca na coś bardziej energooszczędnego i cichego.

    popatrz na to:
    http://www.allegro.pl/item848536056_asus_o_play_hdp_
    r1_fullhd_hdmi_usb_lan_esata.html

  • 5. Data: 2009-12-15 07:47:05
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    pawell32 pisze:

    > popatrz na to:
    > http://www.allegro.pl/item848536056_asus_o_play_hdp_
    r1_fullhd_hdmi_usb_lan_esata.html

    Dzięki, nie miałem pojęcia, że tyle jest tego na rynku. Zaciekawił mnie
    ten produkt:

    Xtreamer HD Media Player

    Co o nim sądzicie?

  • 6. Data: 2009-12-15 07:52:20
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    > Xtreamer HD Media Player
    >
    > Co o nim sądzicie?

    W jednej z recenzji jako wada został wymieniony wentylator. Czy jest
    głośny? Czy poziom hałasu nie jest wyższy niż w przypadku dekodera N-ki?

  • 7. Data: 2009-12-15 07:56:20
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    TViX

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 8. Data: 2009-12-15 08:04:01
    Od: "Ziomall" <ziomall666@_wytnij_to_tlen.pl>

    > popatrz na to:
    > http://www.allegro.pl/item848536056_asus_o_play_hdp_
    r1_fullhd_hdmi_usb_lan_esata.html

    Albo na to:
    http://www.allegro.pl/item851210995_ferguson_ariva_h
    d110_iso_mkv_2xusb_kurier_gratis.html

    Tu masz opinie posiadaczy:
    http://hdtv.com.pl/forum/showthread.php?t=44150&high
    light=ariva

    Pozdr.
    Ziomall

  • 9. Data: 2009-12-15 08:06:08
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Leszek pisze:

    > W jednej z recenzji jako wada został wymieniony wentylator. Czy jest
    > głośny? Czy poziom hałasu nie jest wyższy niż w przypadku dekodera N-ki?

    mnie się podoba. czy głośniejszy, ja swojego dekodera nie słyszę,
    tu można zainstalować dysk 2,5 cala i nie sądzę by był słyszalny.
    brak złącza dla kart pamięci.

  • 10. Data: 2009-12-15 08:12:06
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    Jeszcze jedno, czy istnieje taki kabel lub przejściówka, żeby z jednej
    strony podłączyć go do cyfrowego wyjścia optycznego audio, a z drugiej
    do analogowego wejścia audio (mały jack)? Co wpisać w Allegro?