  • 1. Data: 2011-12-19 13:09:08
    Temat: szukam schematu - UNIGOR 6E
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Witajcie,

    Szukam schematu do miernika Unigor 6E.
    Wiem, że były dodawane w pudełku od producenta ale niestety mam sam goły
    miernik.
    Chciałem go naprawić bo to kawałek porządnego urządzenia i szkoda by tak
    sobie leżał bez życia. Zrysowałem już część schematu jednak plątanina koło
    przełącznika zakresów trochę przerasta moje zdolności analityczne ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 2. Data: 2012-01-04 13:36:46
    Temat: Re: szukam schematu - UNIGOR 6E
    Od: "^ToM^" <n...@t...pl>

    Zdaje się że widziałem go w publikacji o tytule Poradnik Radioamatora
    - looknij w bibliotece, no chyba że masz takową pozycję;)
    Powodzenia!