  • 1. Data: 2011-12-18 14:10:07
    Temat: Akumulator z allegro vs sklep
    Od: Piotrek <l...@g...pl>

    Kończy mi się powoli akumulator w Nokii N82. W sklepie Nokia Care
    zaśpiewali mi za nowy 99 zł, a na allegro w blistrze wyglądającym na
    oryginalny kosztuje średnio 24 zł. Przykładowo wygląda to tak
    http://allegro.pl/oryginalna-bateria-nokia-bp-6mt-56
    10-n82-n81-e51-i1985194455.html
    lub tak
    http://allegro.pl/nokia-bp-6mt-5610-n82-n81-e51-oryg
    inalna-bateria-i1999099364.html

    Pytanie - czy te baterie z Allegro to faktycznie oryginały? czy też sobie
    odpuścić i kupić sklepową?

  • 2. Data: 2011-12-18 15:49:24
    Temat: Re: Akumulator z allegro vs sklep
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Piotrek wrote:
> [...]
    inalna-bateria-i1999099364.html

    > Pytanie - czy te baterie z Allegro to faktycznie oryginały? czy też

    raz mnie gosc nacial, dostalem baterie opisana jaka oryginala, a przyszla
    chinska podrobka, bardzo udana ale wieczko plastikowe inne ciut, hologram
    inaczej sie pokazywal przy tych samych katach patrzenia itd - podrobka nie
    trzymala nawet 2dni, tak jak oryginalna "zajechana" bateria, dokladnie to byl
    telefon ojca ale ja mu kupowalem. Odeslalem z poleconym ze jak nie odda hajsu
    to ide na policje. Oddal kase i za przesylke w jedna strone... on to kupowal za
    grosze w chinskich sklepach jak dealextreme (tajwanskich no).

    Kupilem na innej aukcji drozsza o kilkanascie pln z mailem (przed zakupem) ze
    nie lece w kulki, pisze oryginal to chce oryginal made by nokia. I taka
    przyszla, telefon trzyma jak nowy a akumulator jest wizualnie identyczny. Ja
    bym uwazal i profilaktycznie wyslij maila ze jak chce naciagac to niech

  • 3. Data: 2011-12-18 16:31:04
    Od: Piotrek <l...@g...pl>

    Dnia Sun, 18 Dec 2011 16:49:24 +0100, Papkin napisał(a):

> [...]
    > bym uwazal i profilaktycznie wyslij maila ze jak chce naciagac to niech
    > uczciwie napisze i nie napyta sobie biedy :)

    Dzięki.