    From: uciu <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: szkoda calkowita a dalsze ubezpieczenie
    Date: Fri, 18 Feb 2011 22:52:41 -0800 (PST)

    Jest sobie autko, ktorym wjechalem 'delikatnie' w tira.
    Kierowca z tira machna reka bo jemu nic sie nie stalo.
    Auto chcialem naprawic z AC.
    Zgloszenie do PZU, wycena i powiedziano ze szkoda calkowita...
    Zobaczylem fakture i banan się pojawił na ustach:_)
    Odszkodowanie ustalono na 3500 auto moge miec naprawione za 1500.

    Szkode calkowita przyjałem i powiedziano mi ze z autem moge sobie
    zrobić co chce.

    Ok jest mi potrzebne do jazdy wiec je naprawie.
    Czesci już są i termin u mechaniora.

    Tylko.
    Miesac temu wykupilem ubezpieczenie w PZU (OC +AC) na kolejny rok z
    gwarancją utrzymania ceny na rok.
    Co teraz z tym ubezpieczeniem? Jak szkoda calkowita to zwracają?
    Jak nie to co jakbym mial w ciagu najblizszego roku jakas kolejną
    stłuczke, auto byłoby skradzione itp.
    Za rok znowu moge to auto ubezpieczyc? Przeciez szkode całkowitą
    stwierdzono.

    Dzieki za info