  • 11. Data: 2010-01-20 10:39:42
    Temat: Re: symbian a namierzanie gps
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "-= TOSIEK =-" <t...@i...plSPAM> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hiur4i$jk0$...@i...gazeta.pl...
    > Czy kto? z Was może zna taki program.?

    PyNoki

  • 12. Data: 2010-01-20 10:41:46
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Mackenzi" <m...@g...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:07546144-3855-42b2-90d4-f5d67ed419de@k1
    7g2000yqh.googlegroups.com...
    > w min. interwale czasowym 10 minut. Co gorsze, w dużych miastach gdzie
    > sieć jest dosyć gęsta dokładność jest zadowalająca 500, 300 a nawet i
    > 100m. W każdej chwili możesz zalogować się do systemu a usługa odszuka
    > Ci żądany terminal...

    500 m i to zadawalająca dokładność? Nie rozśmieszaj mnie. Możesz być na jednym
    osiedlu, a wskaże że jesteś w zupełnie innym miejscu.

  • 13. Data: 2010-01-22 05:48:02
    Od: "Aga R" <a...@g...pl>

    > PyNoki

    bardzo ciekawy program
    http://www.ipmart-forum.com/showthread.php?t=363829

  • 14. Data: 2010-01-22 05:59:20
    Od: "Aga R" <a...@g...pl>

    > PyNoki

    ale chyba nie działa w Polsce z tego co doczytuję

    chyba ze wiesz jak zmusisz program do komunikacji?

  • 15. Data: 2010-01-23 09:40:11
    Od: Mackenzi <m...@g...com>

    On 20 Sty, 11:41, "qwerty" <q...@p...fm> wrote:
> [...]
    > Jeżeli nie potrafisz skonfigurować NOD32, aby nie wysyłał śmieci
    > to lepiej nic nie pisz, gdyż nie jesteś obdarzony inteligencją.

    Wiesz, zależy do czego Ci to potrzebne... Jeżeli jesteś pryszczatym
    małolatem z okrojonym budżetem i chcesz wiedzieć czy twoja dziewczyna
    jest u koleżanki Marysi czy Zosi to może to nie jest "dokładne"
    rozwiązanie dla Ciebie, ale jednak masz firmę, całą flotę firmowych
    samochodów i stadko ludzi przemieszczających się po całym kraju to
    wierz mi, że to w zupełności wystarczy bo w dużej firmie nikt nie ma
    czasu na odpytywanie "z palca" pozycji terminali pracowników. Dajesz
    taką usługę na telefonach służbowych, gps w samochodach i masz temat z
    bani, a jeżeli pracownik twierdzi że był gdzieś a go nie było, jesteś
    w stanie ustalić to nawet po tych 500m i ew. GPS w samochodzie...

    Ja prywatnie od jakiegoś czasu używam usługi google latitude (historia
    i alerty) i muszę powiedzieć, że dokładność w takich miastach jak
    Lublin, Kraków, Warszawa jest dosyć zadowalająca jeżeli terminal
    pracuje w sieci 3G to już całkiem.. Można sobie zobaczyć (tak mniej
    więcej) z jaką dokładnością lokalizowany jest terminal gsm.

    Jak ktoś chce zobaczyć "dokładność" takiego rozwiązania google czy
    orange to niech odezwie się na priv... Sam zdecyduje czy do rozwiązań
    flotowych wystarczy...