eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyświatła dzienne w VAGświatła dzienne w VAG
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: mopar <m...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: światła dzienne w VAG
    Date: Thu, 28 Jun 2012 12:09:40 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 7
    Message-ID: <jshah6$maa$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 031011141199.warszawa.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1340878182 22858 31.11.141.199 (28 Jun 2012 10:09:42 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 28 Jun 2012 10:09:42 +0000 (UTC)
    X-User: czarnykredens
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:13.0) Gecko/20120614 Thunderbird/13.0.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2456879
    [ ukryj nagłówki ]

    Mam pytanie do posiadaczy aut z koncernu VAG z fabrycznymi światłami dziennymi
    zrobionymi
    ze świateł długich (żarówki zasilone przez przetwornicę PWM i dzięki temu świecące ze

    zredukowaną mocą). Czy do tych świateł używa się klasycznych żarówek, czy potrzebne

    jakieś specjalne odporne na odparowywanie wolframu z żarnika i osadzanie go na bańce?
    Z
    własnych testów widzę, że zasilanie żarówki halogenowej 60W przez PWM z mocą około
    40%
    nominalnej sprawia, że nie zachodzi cykl halogenowy i bańka dość szybko się
    zaczernia.
    Zastanawiam się jak zapobiegł temu VAG w swoich autach?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: