  • 61. Data: 2018-12-17 19:35:42
    Temat: Re: suweren nie rokuje
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.12.2018 o 19:20, kk pisze:

    > Do opieki nad dziećmi są opiekunowie a nie wszyscy kierowcy.

    Przekonałeś mnie, nie będę już uważał. Bez sensu, przecież w razie czego
    chroni mnie blacha!

    Shrek

  • 62. Data: 2018-12-17 19:37:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.12.2018 o 19:24, kk pisze:

    > Oni tam światła na przejściach mają.

    Odpal sobie street view w Berlinie w losowym miejscu i sprawdź jak
    daleko masz do jakiegokolwiek przejścia i przejścia ze światłami. Oni po
    porstu łazą wszędzie. Ba - tak to się projekuje - obbniżenia chodników
    bez zebr.

    Shrek

  • 63. Data: 2018-12-17 20:30:05
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2018-12-17 19:35, Shrek wrote:

    > Przekonałeś mnie, nie będę już uważał.

    Nie bierz wszystkiego na siebie

    > Bez sensu, przecież w razie czego
    > chroni mnie blacha!

    I gnat

  • 64. Data: 2018-12-17 20:31:09
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2018-12-17 19:37, Shrek wrote:

> [...]
    > daleko masz do jakiegokolwiek przejścia i przejścia ze światłami. Oni po
    > porstu łazą wszędzie. Ba - tak to się projekuje - obbniżenia chodników

    Belin zamknięty.

  • 65. Data: 2018-12-17 20:47:12
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2018-12-17 11:36, p...@g...com wrote:
    > -- Mógł, ale nie zabił, bo zastosował się do przepisów.
    >
    > przepisy nakazuja zachowanie szczegolnej ostroznosci a tu tryb zombie mimo
    stojacych aut i specjalnie oznakowanego przejscia

    Po prostu zlikwidujmy przejscia - wtedy z automatu beda uwazac.

    I juz ;)

    --
    mk4

  • 66. Data: 2018-12-17 20:52:11
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2018-12-17 12:41, Shrek wrote:

    > To dalej się zazębia w okolicy 50. Czyli przepisowo bez zwalniania. Na
    > 100% nie było to 20 max 30 (a tyle powinno być jak widzisz, że nie
    > widzisz co się na przejściu dzieje).

    To w sytuacji jak masz jedno czy dwa przejscia na trasie.
    Jak jest ich jak nasrał bo po jednej stronie co rusz monopolowy to sory
    - ale to bardziej pobożne życzenia. 19 ogarniesz a jedno wyjdzie tak jak
    tutaj...

    --
    mk4

  • 67. Data: 2018-12-17 20:56:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.12.2018 o 20:31, kk pisze:

    > Belin zamknięty.

    Dziwne - u mnie działa;)

    Shrek

  • 68. Data: 2018-12-17 20:57:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.12.2018 o 20:47, mk4 pisze:

    > Po prostu zlikwidujmy przejscia - wtedy z automatu beda uwazac.
    >
    > I juz ;)

    Pomysł jest bardzo dobry, tylko trzebaby też zliwidować zakaz łazenia
    gdzie popadnie. Tak to często na zachodzi _działa_

  • 69. Data: 2018-12-17 20:58:28
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2018-12-17 16:36, Shrek wrote:

    > sąsiednim pasie ogarnia). I tyle. Czy zdarzyło mi się, że mnie obecność
    > pieszego zaskocztyła? Ze trzy czy cztery razy, tyle że nie zwala winy na
    > unnych - dałem dupy i tyle. Szczescie, że bez skutków. Mi i ze dwa razy
    > samego przejścia nie zauważyłem (raz w zabudowanym).

    No miszcz panie, miszcz.

    A ile razy by cie zaskoczyła gdyby pieszy się pojawił (a nie zaskoczyła
    bo po prostu nikogo nie było)? Ile razy przejechałeś jakiś kawałek
    myśląc o tzw. "niebieskich migdałach" i wystarczyłby jedynie splot
    okoliczności żeby było groźnie? O ile jeździsz więcej niż ~30-40 km
    dziennie w mieście to pewnie przynajmniej średnio z jedna na taki dzień
    się trafi. Nawet jak ci się wydaje, że nie. Trochę realizmu.

    --
    mk4

  • 70. Data: 2018-12-17 20:59:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.12.2018 o 20:52, mk4 pisze:

> [...]
    > Jak jest ich jak nasrał bo po jednej stronie co rusz monopolowy to sory
    > - ale to bardziej pobożne życzenia. 19 ogarniesz a jedno wyjdzie tak jak

    Jeszcze raz - na większości przejść masz widoczność i wtedy nie musisz
    zwalniać jak nie ma potrzeby. A jak nie ma widoczności to nie ma chuja -
    zwalniasz i tyle. Na równorzędne też na pałę wjeźdzasz, bo kilka pod
    rząd na trasie?

    Shrek