  • 51. Data: 2018-12-17 17:40:15
    Temat: Re: suweren nie rokuje
    Od: p...@g...com

    --Czasem chciałbym zobaczyć, jak jeżdżą ci grupowi "wszystkoprzewidujący" :)

    Normalnie tak jak w innych krajach np Niemczech. Dojeżdżamy do pasów czyli noga z
    gazu i patrzymy czy nie ma pieszych jeśli jednoznacznie nie widzimy to zwalniamy. W
    tej chwili statystycznie biorąc po niemieckich drogach porusza się kilkadziesiąt
    tysięcy rodaków a o jakiejs hekatombie nie słychać czyli da się prawda ?

  • 52. Data: 2018-12-17 17:46:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.12.2018 o 17:40, Liwiusz pisze:

    > Jakby ci ten dzieciak wybiegł przy tych 20-30, to byś miał na sobie taki
    > sam lincz w internecie.

    Może i bym miał, natomiast dzieciak by wyszedł na tym lepiej.

    Shrek

  • 53. Data: 2018-12-17 17:50:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-12-17 o 17:46, Shrek pisze:

    > Może i bym miał, natomiast dzieciak by wyszedł na tym lepiej.

    Raczej nie. Dojechałbyś później, czyli wziąłbyś go pod koła.

    --
    Liwiusz

  • 54. Data: 2018-12-17 17:57:32
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 17.12.2018 o 06:45 Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Ale wiesz, że możesz zwolnić przed przejściem a nie przez całe miasto
    > 20km/h.

    Ale wiesz, że na drodze przebiegającej przez miasto jest zwykle więcej niż
    jedno przejście?

    --
    SW3
    ----

  • 55. Data: 2018-12-17 18:01:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.12.2018 o 17:57, SW3 pisze:

    > Ale wiesz, że na drodze przebiegającej przez miasto jest zwykle więcej
    > niż jedno przejście?

    Na których jest jednak na ogół dobra widoczność i widać czy są piesi czy
    nie.

    Przez skrzyżowania równorzędne też na pałę tniesz, bo są trzy pod rząd?

    Shrek

  • 56. Data: 2018-12-17 18:02:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.12.2018 o 17:50, Liwiusz pisze:

    > Raczej nie. Dojechałbyś później, czyli wziąłbyś go pod koła.

    Ok - czyli należa zapierdalać szybciej - wtedy jak się wydarzy wypadek
    to ciebie już tam nie będzie!!!

    Shrek

  • 57. Data: 2018-12-17 19:20:45
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2018-12-17 13:50, Shrek wrote:

    > Sąd rozpatrzy. Różnica jest taka, że dzieci z zasady są średnio
    > ogranięte, a kierowca nieogarem nie powinien być.

    Do opieki nad dziećmi są opiekunowie a nie wszyscy kierowcy.

  • 58. Data: 2018-12-17 19:24:06
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2018-12-17 13:53, Shrek wrote:

    > Dlatego wbrew temu co myślisz uczy się tego dzieci w szkołach.

    > Ststystyki zachodnie pokazują, że poprawia. Piesi od tego nadmiernie nie
    > głupną, a kierowcy nagle zaczynają się spodziewać, że na przejściu (i
    > poza nim) pojawiają się piesi.

    Oni tam światła na przejściach mają.

  • 59. Data: 2018-12-17 19:25:34
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2018-12-17 14:07, p...@g...com wrote:
> [...]
    >
    > Jak wyglądamy w europejskiej statystyce liczby zabitych pieszych na milion
    mieszkańców? Średnia liczba zabitych pieszych na milion mieszkańców UE wynosi 11. W
    Polsce mamy - 24 ofiary śmiertelne w roku 2017. W grupie 25 krajów UE zajmujemy
    miejsce 20, czyli jesteśmy czwartym od końca. Za nami: Litwa, Łotwa, Rosja. Poniżej 5
    zabitych - to statystyki w krajach Holandia i Dania, następne kraje także poniżej
    średniej europejskiej to: Szwecja, Finlandia. Wielka Brytania itd.

    Gdzie dogłębna analiza przyczyn wypadków? Może w domu siedzą i więcej
    wypadków w domach mają niż poza nimi...

  • 60. Data: 2018-12-17 19:26:23
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2018-12-17 12:08, p...@g...com wrote:
    > -- Przecież tu kierowca jechał wolno, nawet jakby jechał 20/h, to nie uchroni go to
    przed wybiegnięciem karła zza przeszkody.

    > jest subtelna roznica w drodze hamowania i skutkach wypadku w zaleznosci od
    predkosci ale to juz sad wyceni

    Sąd oceni dowody.