  • 1. Data: 2013-01-21 23:58:57
    Temat: suwak logarytmiczny
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Witam
    Gdzie można kupić nowy suwak logarytmiczny? Znalazłem sklep w Kanadzie ale
    ceny są też kanadyjskie :) Może na jakiejś uczelni? Wolałbym w Krakowie lub
    wysyłkowo.
    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
    poświęcają cały swój czas i wiedzę

  • 2. Data: 2013-01-22 06:45:38
    Temat: Re: suwak logarytmiczny
    Od: PeJot <P...@m...pl>

    W dniu 2013-01-21 23:58, wowa pisze:
    > Witam
    > Gdzie można kupić nowy suwak logarytmiczny? Znalazłem sklep w Kanadzie
    > ale ceny są też kanadyjskie :) Może na jakiejś uczelni? Wolałbym w
    > Krakowie lub wysyłkowo.

    Allegro.pl

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 3. Data: 2013-01-22 18:41:40
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "PeJot" <P...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Allegro.pl

    Nie widziałem tam nowych.
    Wojtek

  • 4. Data: 2013-01-23 07:07:43
    Od: PeJot <P...@m...pl>

    W dniu 2013-01-22 18:41, wowa pisze:

    > Użytkownik "PeJot" <P...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Nie widziałem tam nowych.

    Bywają 30, 40 letnie leżaki magazynowe ( NOSy ). Cierpliwości. ATSD,
    ostatnie suwaki które miałem w rękach, Made in DDR, wyglądały
    nieprzyzwoicie dobrze i dajmy na to na prezent spokojnie by się nadawały.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 5. Data: 2013-01-23 17:58:31
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    > Bywają 30, 40 letnie leżaki magazynowe ( NOSy ). Cierpliwości. ATSD,
    > ostatnie suwaki które miałem w rękach, Made in DDR, wyglądały
    > nieprzyzwoicie dobrze i dajmy na to na prezent spokojnie by się nadawały.

    Właśnie o prezent chodzi :) Z ciekawości można pooglądać tutaj
    http://www.sphere.bc.ca/test/nib.html.
    Wojtek

  • 6. Data: 2013-01-23 22:16:19
    Od: nadir <n...@h...org>