  • 1. Data: 2013-01-22 16:22:57
    Temat: klej do polietylenu
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    A jednak istnieje
    http://www.youtube.com/watch?v=h-9yhanz5DE

    Epoksydowy ?

    J.

  • 2. Data: 2013-01-22 19:40:58
    Temat: Re: klej do polietylenu
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 22 stycznia 2013 16:22:57 UTC+1 użytkownik J.F napisał:
    > A jednak istnieje
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=h-9yhanz5DE
    >

    > Epoksydowy ?
    >

    > J.
    Możliwe ze epoksydowy. Polietylen daje się kleić wieloma klejami. Biurowy i z mąki
    się nie nadają. Przy klejeniu polietylenu nie klej jest ważny a przygotowanie
    powierzchni. Gostek pokazuje jak się aktywuje powierzchnię. Po aktywowaniu bardzo
    przyzwoicie polietylen klei się Cyjanopanem E itp. W literaturze fenomen aktywacji
    powierzchni polietylenu przed drukowaniem, malowaniem, klejeniem opisany jest mniej
    więcej tak: Nie jest znany mechanizm aktywacji powierzchni. Istnieje kilka teorii ale
    żadna nie została w sposób naukowy potwierdzona. Istnieje kilka metod aktywacji i na
    razie nie należy zawracać sobie dupy jak to działa, ważne że działa. W zależności od
    kształtu należy zastosować najwygodniejszą i będzie dobrze.

  • 3. Data: 2013-01-23 19:13:17
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik J.F napisał:

    > A jednak istnieje
    > http://www.youtube.com/watch?v=h-9yhanz5DE
    >
    > Epoksydowy ?

    Jarku, zostałem kiedyś zapytany czy mógłbym zestawić klej do teflonu...
    Zapytanie zawierało również recepturę kleju - niestety byłem zmuszony
    odmówić, dyspersji metalicznego sodu osobie niewykwalifikowanej do ręki
    nie dam.

    --
    Darek