  • 11. Data: 2013-01-23 01:10:42
    Temat: Re: super okazja do Poloneza
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 23 Jan 2013 00:50:07 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Nie sprawdzałem. Zastosowałem go we wskaźniku napięcia akumulatora,
    > zrobiłem tego dość sporo :) Akurat pasował mi na PCB w wersji R a
    > Sławmir miał takiego leżaka - to wziąłem. Ani jednej reklamacji.

    > Wskaźnik napięcia akumulatora samochodowego to akurat zdecydowanie TG

    Wskaznik napiecia to teraz wyglada tak
    http://allegro.pl/woltomierz-samochodowy-12v-24v-led
    -miernik-cyfrowy-i2923141552.html

    Tylko uprzedzam - nie pokazuje 13.9V. I paru innych napiec co ok 0.7V tez
    nie.

    P.S. Teraz zimniej - przy rozruchu diesla widze 8.5 V..

    J.

  • 12. Data: 2013-01-23 07:56:30
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > Tylko uprzedzam - nie pokazuje 13.9V. I paru innych napiec co ok 0.7V tez
    > nie.

    w sensie ze co ? a pokazuje np 13,8 i 14 ?

  • 13. Data: 2013-01-23 13:45:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "h.w.d.p." napisał w wiadomości

    >w sensie ze co ? a pokazuje np 13,8 i 14 ?

    Pokazuje, tylko ze jak napiecie rosnie to 13.8 przeskakuje na 14.0, a
    jak spada to z 14.0 od razu na 13.8 .

    J.

  • 14. Data: 2013-01-23 20:56:07
    Od: tá´Ź

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Nie tak dawno zużyłem parę setek tranzystorów z 1982 roku. Kupione za
    > grosze, wszystkie sprawne.

    Gratuluję, to była dobra inwestycja!!! Może załatwić Ci jeszcze używaną
    oponę do Stara? Albo choinkę o zapachu kokosowym do malucha?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 15. Data: 2013-01-25 22:00:06
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 2013-01-23 20:56, t? pisze:

    > Gratuluję, to była dobra inwestycja!!! Może załatwić Ci jeszcze używaną
    > oponę do Stara? Albo choinkę o zapachu kokosowym do malucha?

    ha! załatw nie używaną. Ale może to nie takie trudne w końcu AMW
    wyprzedaje różne dziwne rzeczy.