  • 11. Data: 2015-08-01 22:07:49
    Temat: Re: sukces zjednoczenia 20150801
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Ghost pisze:

    > Ale mierzymy centymetrami czy procentami do wzrostu?

    Ideowością. I jej schematem.

    --
    Jarek

  • 12. Data: 2015-08-02 07:43:55
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    l...

    Ghost pisze:

    >Ideowością. I jej schematem.

    No to obaj panowie mają po mikrusie. Chyba, że będziemy udawać - jako sobie
    oni sami życzą - i cynizm łykniemy za ideowość. Tedy Kutas Wielgus jak nic
    się należy. Obu.

  • 13. Data: 2015-08-02 12:59:06
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > największego ma oczywiście donald tusk,
    > no może nie aż takiego jak hanna gronkieiwcz waltz
    >
    > wypierdalać z mojego wątku, europejczycy...

    Dzieciaku, a co kupiłeś sobie internet? Hahaha. Jesteś podłym gnojkiem,
    który nie potrafi z google korzystać. Nikt ci tu nie pomoże. Wypad.

  • 14. Data: 2015-08-02 13:01:50
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    myślę, że dobrze, że mimo oczekiwań wspólnoty europejskiej nastąpił
    podział na powskie elity i pisowskich frajerów - coś z tego będzie.

  • 15. Data: 2015-08-02 14:18:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jingiel,

    Sunday, August 2, 2015, 12:59:06 PM, you wrote:

    > Dzieciaku, a co kupiłeś sobie internet? Hahaha. Jesteś podłym gnojkiem,
    > który nie potrafi z google korzystać. Nikt ci tu nie pomoże. Wypad.

    Nie. To klasyczny troll, którego bawi robienie rozpierduchy dla samej
    rozpierduchy.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 16. Data: 2015-08-02 15:09:01
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "platformowe głupki" napisał w wiadomości grup

    >myślę, że dobrze, że mimo oczekiwań wspólnoty europejskiej nastąpił podział
    >na powskie elity i pisowskich frajerów - coś z tego będzie.

    Już jest. Dziecko wojny, czyli ty. Wioskowy głupek.

  • 17. Data: 2015-08-02 15:24:32
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2015-08-02 15:09, Ghost wrote:
    (ciap)

    >Wioskowy
    (ciap)

    Wyłazy, Suchożebry czy Żabokliki?

    ;-)

    Włodek

  • 18. Data: 2015-08-02 17:23:04
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ja myślę,że europa, bruksela...

  • 19. Data: 2015-08-02 17:37:49
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    > Nie. To klasyczny troll, którego bawi robienie rozpierduchy dla samej
    > rozpierduchy.

    roman to dopiero "potęga"... jak tam roman doradzasz tuskowi i
    gronkiewicz waltz?

  • 20. Data: 2015-08-02 19:23:40
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    mam takie antyintegracyjne pytanie: a na temat to wy umiecie odpowiadać?