  • 1. Data: 2015-08-01 11:49:32
    Temat: sukces zjednoczenia 20150801
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    czy może Ktoś z PiSu widział gdzieś minimalny schemat ideowy dla scalaka
    STM32F107RBT6 z USB?

  • 2. Data: 2015-08-01 11:51:52
    Temat: Re: sukces zjednoczenia 20150801
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    i jak to się programuje? jakimś JTAGiem? jaki soft?

  • 3. Data: 2015-08-01 21:15:45
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > i jak to się programuje? jakimś JTAGiem? jaki soft?

    Jeszcze nie zauważyłeś, że każdy cie tu olewa, tak jak ty olewasz ludzi?
    Trochę inwencji. Poszukaj sobie sam. Taki cwany jesteś w innych
    sprawach, a takie proste rzeczy cię przerastają?

  • 4. Data: 2015-08-01 21:20:03
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 01.08.2015 o 21:15, Jingiel pisze:

    > Jeszcze nie zauważyłeś, że każdy cie tu olewa, tak jak ty olewasz ludzi?

    +1!

    Łudzisz się, że ten półgłówek to zrozumie?
    Wiele razy mu to pisano, woli jednak pokazywać jakim jest kretynem (bo
    robić z siebie kretyna już nie musi)

    --
    Czarek

  • 5. Data: 2015-08-01 21:29:23
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "platformowe głupki" napisał w wiadomości grup

    >czy może Ktoś z PiSu widział gdzieś minimalny schemat ideowy dla scalaka
    >STM32F107RBT6 z USB?

    Pan Prezes Jarosław. Ma dużego. PDFa.

  • 6. Data: 2015-08-01 21:32:59
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    tak i europa, proponuję jakieś okulary tak z +/- 10 no chyba, że czytać
    nie umiecie...

  • 7. Data: 2015-08-01 21:34:07
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a skąd wiesz, z własnych doświadczeń?

  • 8. Data: 2015-08-01 21:37:34
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Ghost pisze:

    > Pan Prezes Jarosław. Ma dużego. PDFa.

    A to nie Hofman ma największego?

    --
    Jarek

  • 9. Data: 2015-08-01 21:41:04
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    największego ma oczywiście donald tusk,
    no może nie aż takiego jak hanna gronkieiwcz waltz

    wypierdalać z mojego wątku, europejczycy...

  • 10. Data: 2015-08-01 21:44:25
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    l...

    Ghost pisze:

    >A to nie Hofman ma największego?

    Ale mierzymy centymetrami czy procentami do wzrostu?