  • 21. Data: 2011-11-30 22:47:58
    Temat: Re: strasznie krótka żywotność H7 - też tak macie?
    Od: janku <j...@g...pl>

    > w Motorze był też artykuł na ten temat, ale też brak konkretów

    jeśli to było jakiś rok albo dwa temu, to chyba Hella ładnie wypadła
    pamiętam, bo potem chciałem sobie kupić takie, ale nigdzie nie było
    (chociaż bardzo intensywnie nie szukałem)

    > Więc pytam - jakie H7 kupić

    gdy kupowałem marketowe, to padały właśnie po jakichś 3 miesiącach
    (a kupowałem kilka razy, bo tanie i nie uczę się szybko na błędach)
    a jak do obu aut sprawiłem sobie w końcu osramy i philipsy, jakieś
    standardowe modele, to świecą już tak ze dwa lata

    --
    pozdr
    janku

  • 22. Data: 2011-11-30 23:50:09
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    W dniu 2011-11-30 13:05, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] pisze:
    > Pamiętam, że był już tu kiedyś wątek na ten temat, ale nie mogę odszukać...
    > Google coś podpowiadają, że w Motorze był też artykuł na ten temat, ale też brak
    > konkretów. Więc pytam - jakie H7 kupić (firma, model), żebym nie musiał tego
    > znów wymieniać za 2-3 miesiące?

    Nie nie mamy ;-) używam Philipsów.

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 23. Data: 2011-12-01 08:51:16
    Od: "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2011-11-30 17:37, Jacek pisze:
    > 15.11.2011 o godz 06:54 powstał wątek "Żywotność żarówek"
    > Poczytaj lepiej, co już było zamiast kolejny raz pytać o to samo.

    o fuck, rzeczywiście. Nie zauważyłem wątku. sorki...

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 24. Data: 2011-12-07 16:00:51

    Wed, 30 Nov 2011 13:05:17 +0100, w <4ed61bf6$1@news.home.net.pl>, "krzyniem
    [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly]"@post.pl> napisał(-a):

> [...]
    > temat, ale też brak konkretów. Więc pytam - jakie H7 kupić (firma,
    > model), żebym nie musiał tego znów wymieniać za 2-3 miesiące?

    Są jakieś life-longi itp.

    Był też polecany powolny "rozjaśniacz", ale trzeba poczekać aż ktoś napisze za
    5 lat "mam to od 5 lat i ciągle ta sama żarówka za 5zł z Tesco".