  • 11. Data: 2011-11-30 15:08:26
    Temat: Re: strasznie krótka żywotność H7 - też tak macie?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Jeśli ma trochę rozumu to pewnie tak, inni wolą kupować +50% za cenę
    > +500% i babrać się z wymianą co dwa tygodnie ;-)

    Ja jeżdżę z Osramami NightBreaker już drugi tydzień i nadal świecą!

    --
    Paweł

  • 12. Data: 2011-11-30 15:11:50
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Ja jeżdżę z Osramami NightBreaker już drugi tydzień i nadal świecą!

    A ja trzeci rok. ;)

    PS. Mam je w drogowych. ;)

  • 13. Data: 2011-11-30 15:15:54
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 30-11-2011 15:11, to pisze:
    > A ja trzeci rok. ;)
    > PS. Mam je w drogowych. ;)

    Drogowe to mi pajęczyną zarosły, chyba nigdy nie ruszane :)

    --
    Paweł

  • 14. Data: 2011-11-30 15:18:34
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Drogowe to mi pajęczyną zarosły, chyba nigdy nie ruszane :)

    To jak Ty wyprzedzasz?

  • 15. Data: 2011-11-30 15:43:12
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    to waląc jednym palcem w klawisze napisał:

    > To jak Ty wyprzedzasz?

    Nie można napisać...a ja polecam Phipipsa, a ja Osram, skoro Wam się
    sprawdzają? Zawsze trzeba dorobić jakąś demagogię?:)
    W miom aucie Osramy padały nadzwyczaj często, dlatego kupiłem zwykłe
    żarówy i się sprawdzają.

  • 16. Data: 2011-11-30 15:57:41
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 30 Nov 2011 14:50:52 +0100, Przemysław Czaja napisał(a):

    > Jeśli ma trochę rozumu to pewnie tak, inni wolą kupować +50% za cenę
    > +500% i babrać się z wymianą co dwa tygodnie ;-)

    Kurde... być uznanym za trolla przez debila to najmilszy komplement w tym
    tygodniu.
    Oprócz tego - ja mam H4 :-)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Ten nastolatek jest oszustem a Apple mowi ze nic nie wybuchlo... zreszta

  • 17. Data: 2011-11-30 16:01:00
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Waldek Godel

    > Kurde... być uznanym za trolla przez debila to najmilszy komplement w
    > tym tygodniu.

    Ciekawe, że od razu wiedziałeś, że o Ciebie chodzi. :D

  • 18. Data: 2011-11-30 16:13:39
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 30-11-2011 15:18, to pisze:
    > To jak Ty wyprzedzasz?

    Staram się to robić bez wyjmowania żarówek :)

    --
    Paweł

  • 19. Data: 2011-11-30 17:37:29
    Od: Jacek <n...@g...com>

    15.11.2011 o godz 06:54 powstał wątek "Żywotność żarówek"
    Poczytaj lepiej, co już było zamiast kolejny raz pytać o to samo.
    Jacek

  • 20. Data: 2011-11-30 21:45:18
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-11-30 13:05, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] pisze:
    > Pamiętam, że był już tu kiedyś wątek na ten temat, ale nie mogę
    > odszukać... Google coś podpowiadają, że w Motorze był też artykuł na ten
    > temat, ale też brak konkretów. Więc pytam - jakie H7 kupić (firma,
    > model), żebym nie musiał tego znów wymieniać za 2-3 miesiące?

    Osram Nightbreaker+ (koniecznie z plusem). I dołóż sobie prosty układzik
    soft-start dla żarówek mijania.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl