  • 11. Data: 2011-09-07 17:20:57
    Temat: Re: stopka
    Od: beherit / pn <b...@g...com>

    > wszyscy się obrazili, ale gdbyby Ktoś nie był z PO to proszę o
    > podpowiedź...

    niestety właśnie mnie przekonałeś do zapisania się

  • 12. Data: 2011-09-07 17:41:47
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > niestety właśnie mnie przekonałeś do zapisania się

    skoro lubisz wyzwania, to proszę:
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=184
    2153&highlight=

  • 13. Data: 2011-09-07 19:37:22
    Od: Wojtek Gapiński <w...@w...I.TO.TEZ.pl>

    Dnia 07-09-2011 17:13 identifikator: 20110701 napisał:
    > wszyscy się obrazili, ale gdbyby Ktoś nie był z PO to proszę o
    > podpowiedź...

    Ci co nie są z PO już dawno dopisali Cię do KF'a ;)

    --
    Wojtek Gapiński
    http://jwmprojekt.pl

  • 14. Data: 2011-09-07 19:43:44
    Od: Wojtek Gapiński <w...@w...I.TO.TEZ.pl>

    Dnia 07-09-2011 19:41 identifikator: 20110701 napisał:

    > skoro lubisz wyzwania, to proszę:
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=184
    2153&highlight=

    Rzeczywiście ciekawe. Samym HTML'em niestety nie da się tego zrobić,
    potrzebny będzie PHP w wersji co najmniej 9.0.15, bo dopiero ten będzie
    obsługiwał funkcję RepairKnockOpticalDrive() i OpticalDrivePowerCutoff().

    --
    Wojtek Gapiński
    http://jwmprojekt.pl

  • 15. Data: 2011-09-07 20:34:35
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    to Wy sobie podyskutujcie, a ja czekam na wsparcie...

  • 16. Data: 2011-09-07 22:33:41
    Od: "|<onrad" <k...@g...pl>

    On Wed, 07 Sep 2011 22:34:35 +0200, identifikator: 20110701 wrote:

    > to Wy sobie podyskutujcie, a ja czekam na wsparcie...

    to ty sobie czekaj...

    --
    pozdrawiam, Konrad Karpieszuk

  • 17. Data: 2011-09-08 17:42:21
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    cóż szkoda, Euro znowu górom...
    mam nadzieję, że kiedyś na tych swoich fochach sami się przejedziecie...
    ale pewnie nie...

  • 18. Data: 2011-09-08 19:38:39
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    > skoro lubisz wyzwania, to proszę:
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=184
    2153&highlight=

    Chcesz powiedzieć, że walczysz z nagrywarką od grudnia 2010? :)

  • 19. Data: 2011-09-08 19:53:50
    Od: Robert Kusmierz <r...@p...onet.pl>

    W dniu 08.09.2011 19:42, identifikator: 20110701 pisze:

    > cóż szkoda, Euro znowu górom...
    > mam nadzieję, że kiedyś na tych swoich fochach sami się przejedziecie...
    > ale pewnie nie...

    OK, więc trzeba Ci odpowiedzieć coś w twoim języku.

    Zrób proste ćwiczenie: Ugnij nogi w kolanach, po czym gwałtownie
    wyprostuj, tak aby stopy oderwały się od podłogi. Czynność powtarzaj
    rytmicznie, aż do osiągnięcia wprawy. Powinno wychodzić dobrze.
    No, podskakiwać już umiesz. A teraz wypierdalaj w podskokach!

    Daruj sobie odpisywanie. Ćwicz.
    http://kurs.browsehappy.pl/CSS/Position

    --
    Robert Kusmierz

  • 20. Data: 2011-09-09 17:33:23
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > Chcesz powiedzieć, że walczysz z nagrywarką od grudnia 2010? :)

    dokładnie, i to nie sam...