  • 1. Data: 2011-09-06 17:32:59
    Temat: stopka
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    jak zrobić stopkę, żeby był w niej obrazek a na nim tekst? chodzi o to, że
    powyżej wysokość może się zmieniać, więc absolute raczej się nie nadaje...

  • 2. Data: 2011-09-07 14:03:26
    Temat: Re: stopka
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    nikt nie wie?

  • 3. Data: 2011-09-07 14:29:26
    Od: "|<onrad" <k...@g...pl>

    On Wed, 07 Sep 2011 16:03:26 +0200, identifikator: 20110701 wrote:

    > nikt nie wie?

    jesli ktos na grupie jednego dnia do dyskutanta rzuca "goń się jebać
    kurwo!" raczej nie powinien sie spodziewac ze ktos mu potem bedzie pomagal

    --
    pozdrawiam, Konrad Karpieszuk

  • 4. Data: 2011-09-07 14:42:32
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > kurwo!" raczej nie powinien sie spodziewac ze ktos mu potem bedzie pomagal

    musiałbym wrzucić tu wykład o wyższości Platformy Obywatelskiej nad
    internetowym motłochem...

  • 5. Data: 2011-09-07 14:48:34
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    przepraszam, ale się wkurzyłem

  • 6. Data: 2011-09-07 14:58:39
    Od: Vax <m...@z...sie>

    > nikt nie wie?

    Brak odpowiedzi nie implikuje braku wiedzy.
    Postawienie pytania (o ile nie jest się np. nauczycielem) zwykle tak.
    Problem jest banalny. Wszyscy wiedzą.
    Ty jesteś tępy. Ty nie wiesz.

    Zaglądam tu sporadycznie ale zapadłeś mi w pamięć jako szczególny tuman.
    W zasadzie, to każdy, kto by próbował ci pomóc, musi się liczyć z tym,
    że i tak nie zrozumiesz choćby terminologii.

    Nie, zaraz, jest coś, co chyba zrozumiesz: "goń się jebać kurwo!"
    Bo chyba rozumiesz, co sam piszesz?

    v.
    PS. poziom intelektualny twej ewentualnej riposty nie będzie dla mnie
    zaskoczeniem.

  • 7. Data: 2011-09-07 14:58:57
    Od: Robert Kusmierz <r...@p...onet.pl>

    W dniu 07.09.2011 16:48, identifikator: 20110701 pisze:

    > przepraszam, ale się wkurzyłem

    Co to kogoś interesuje? Masz problemy z kontrolowaniem klawiatury?
    Kogo interesuje polityka na grupie o WWW? Po co te wycieczki?

    Ogólnie mało kto Ci odpisze bo:
    - nie umiesz się zachować
    - nie umiesz/nie chcesz czytać
    - pytasz o rzeczy tak oczywiste, że nie wiem co odpowiedzieć.

    Zacznij od:
    - kursu HTML
    - książek
    - analizy kodu innych stron

    PS.
    TROL? Wypadłem z obiegu i nie znam?

    --
    Robert Kusmierz

  • 8. Data: 2011-09-07 15:04:55
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > PS. poziom intelektualny twej ewentualnej riposty nie będzie dla mnie
    > zaskoczeniem.

    zapewne...

  • 9. Data: 2011-09-07 15:13:58
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    wszyscy się obrazili, ale gdbyby Ktoś nie był z PO to proszę o podpowiedź...

  • 10. Data: 2011-09-07 16:53:12
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    środa, 7 września 2011 16:58 wielka mądrość na czytelników pl.comp.www
    spłynęła, gdy tako rzekł(a) Robert Kusmierz:

    > - książek

    Tego akurat mu nie trzeba, on już przeczytał wszystkie dostępne książki. Co
    prawda wspominał tylko o JS, ale o HTML i CSS pewnie też jakieś przerobił ;)
    Wide MID <ishtqk$5fn$1@news.onet.pl>.

    > TROL? Wypadłem z obiegu i nie znam?

    Kiedyś po grupach szwendał się ktoś o podobnym From, tylko z inną datą
    (o ile te liczby rzeczywiście oznaczają datę). Nie wiem czy to jedna i ta
    sama osoba.

    W ogóle biorąc pod uwagę jakość postów obu tych ,,identyfikatorów",
    zastanawiam się, czy to czasem nie są różne osoby korzystające z jakiejś
    dziwnej bramki WWW do grup.
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski