  • 1. Data: 2011-08-30 18:01:49
    Temat: konkurs: czemu to nie działa
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    no prawdziwych fachowców mamy w "obsłudze systemu"... konkurs (co może być
    do wygrana?):
    czemu to kur... nie działa: https://support.itigo.pl/sl/

  • 2. Data: 2011-08-30 18:10:40
    Temat: Re: konkurs: czemu to nie działa
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    >czemu to kur... nie działa: https://support.itigo.pl/sl/

    jakie objawy występują u mnie
    - po załadowaniu strony, okno jest puste
    - po załadowaniu strony wyskakuje komunikat "nie można otworzyć tej strony",
    po którym okno puste
    - po załadowaniu nie ma wszystkich opcji
    dziś nawet przeinstalowałem system, WinXP SP3 IE8 FF6, strona się odpala,
    ale nie ma wszystkich opcji

    kiedyś myślałem, że to przypadek, ale to się tak często powtarza, że
    zaczynam sądziś, że te ścierwa robią to specjalnie...

  • 3. Data: 2011-08-30 19:20:46
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    wtorek, 30 sierpnia 2011 20:01 wielka mądrość na czytelników pl.comp.www
    spłynęła, gdy tako rzekł(a) identifikator: 20110701:

    > no prawdziwych fachowców mamy w "obsłudze systemu"... konkurs (co może być
    > do wygrana?):
    > czemu to kur... nie działa: https://support.itigo.pl/sl/

    U mnie pojawia się wielki komunikat ,,Aby zobaczyć zawartość, należy
    zainstalować Microsoft(R) Silverlight(R)". Niestety Microsoft nie udostępnia
    tego programu na mój system operacyjny, więc nie sprawdzę, jak wygląda ta
    strona.

    Swoją drogą, to już lepiej by we Flashu zrobili, skoro nie potrafią w HTML-u
    -- Flash przynajmniej jest na większość platform i ma go zainstalowanego
    większość użytkowników.
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski

  • 4. Data: 2011-08-30 20:18:34
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 30-08-2011 21:20, Mirosław Zalewski pisze:
    [...]> Swoją drogą, to już lepiej by we Flashu zrobili, skoro nie
    potrafią w HTML-u
    > -- Flash przynajmniej jest na większość platform i ma go zainstalowanego
    > większość użytkowników.

    Z flash-em też byłbym ostrożny:

    http://bit.ly/n6U1fh

    --
    Peter

  • 5. Data: 2011-08-30 20:43:49
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    wtorek, 30 sierpnia 2011 22:18 wielka mądrość na czytelników pl.comp.www
    spłynęła, gdy tako rzekł(a) Peter May:

    > Z flash-em też byłbym ostrożny:
    >
    > http://bit.ly/n6U1fh

    Wiesz, ja nie twierdzę że Flash jest dobry. Sam w Operze mam wyłączone
    wtyczki i włączam je jedynie na wybranych stronach. Uważam tylko, że Flash
    jest mniejszym złem niż Silverlight.

  • 6. Data: 2011-08-30 20:46:24
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 30-08-2011 22:43, Mirosław Zalewski pisze:
> [...]
    >
    > Wiesz, ja nie twierdzę że Flash jest dobry. Sam w Operze mam wyłączone
    > wtyczki i włączam je jedynie na wybranych stronach. Uważam tylko, że Flash

    "Ja tylko niosę pomoc" :-) Zgadzam się, że Flash jest mniejszym złem,
    niż Sliverlight. Aczkolwiek chciałem tylko zwrócić uwagę na kilka
    "drobiazgów". Nic ponad to.

    --
    Peter

  • 7. Data: 2011-08-31 07:37:53
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    śmieszne jest to, że nie ma żadnego supportu, nikt nie wie kto to napisał i
    kto się zajmuje poprawianiem błędów...

    jeśli nie działa po zainstalowniu nowego windowsa, to chyba jakiś błąd w
    kodzie, mniemam...

  • 8. Data: 2011-08-31 07:38:10
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > kodzie, mniemam...

    sprawa śmierdzi korupcją na kilometr...

  • 9. Data: 2011-08-31 07:39:04
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    a najlepsze jest to, że "farciarzom" działa i to na każdej kombinacji...

  • 10. Data: 2011-08-31 07:45:07
    Od: "NKAB -" <n...@g...pl>

    identifikator: 20110701 <N...@g...pl> napisał(a):

    > a najlepsze jest to, że "farciarzom" działa i to na każdej kombinacji...

    Ja mogę mogę koledze tylko podpowiedzieć, że jak otworzysz
    to www w przeglądarce 32 bitowej to powinno coś pokazać,
    64 bitowe jeszcze mają problem z tym gadżetem.

    Andrzej.