  • 11. Data: 2009-11-28 19:22:58
    Temat: Re: sterowniki-nie daję sobie rady
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Po pierwsze: http://www.iurl.pl/?lqDBd zakładka "Obsługiwane produkty"
    Po drugie: http://www.iurl.pl/?l4Ect

    --
    Wiesław
    Opera Mail

  • 12. Data: 2009-11-28 23:00:59
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 28.11.2009, Tomek napisał(a):

> [...]
    > Ściągnąlem plik: o wielkości ponad 31 MB
    >
    > 84.21_forceware_winxp2k_international_whql.exe
    >
    > wcześniej pousuwałem starowniki Windows i
    > uruchomiłem ten program. Rezultat jest taki, że
    >
    > 1 Grafika jest 640x480 kolor 4 bity i nijak nie można tego zmienić
    > A więc jest gorzej z grafiką niż było.
    > 2. Dalej są znaki zapytania (konflikty czy jak się to nazywa)
    > w:
    > * kontroler magistrali zarządzania systemem
    > * kontroler multimediów audio.
    >
    > Kierowąłem windowsowego instalatora do katalogu z
    > rozpakowanym programów i NIC. Po prostu nic.

    Bo to co ściągnąłeś to tylko do grafiki do tego "za świerze" by zawierało
    sterownik do MX400. ;D
    Przejrzyj Ich archiwum. Do tego potrzebujesz też (a raczej przede
    wszystkim) sterowników do nF2, które AFAIR też znajdziesz tylko w
    archiwum.

    > Sory, ale dla mnie NVidia to jak słowo "samocód".
    > Ja się w tym połapać nie moge.

    Spokojnie, przy odrobinie cierpliwości dasz radę. :D

    > Jedyne co, to zauwazyłem bteryjkę i za to dziękuję.

    NP.

    BTW. Nie mam teraz czasu by przejrzeć to archiwum za Ciebie, ale możliwe,
    że ktoś inny się zlituje i poda dokładny link.
    Gdzieś mam te sterowniki i jeśli nie zależy Ci na najnowszych to jak je
    znajdę mogę je gdzieś wystawić.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://polish.spampoison.com/

  • 13. Data: 2009-11-29 10:38:23
    Od: "Tomek" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Michal Lukasik" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia 28.11.2009, Tomek napisał(a):

    > Spokojnie, przy odrobinie cierpliwości dasz radę. :D

    Witam,
    Dałem radę jedynie z
    NVIDIA nForce2 System Drivers for MCP2 of SB
    ze strony
    http://www.iurl.pl/?AUavd
    Był tam plik NF2_MCP2.zip
    w nim katalog W2K-XP
    jego rozpakowałem i setup- nie ma znaków zapytania
    w kontrolerze gier i video (a czy działają to nie wiem, nie sprawdzałem).
    To jest dla mnie jasne, klarowne, logiczne, prowadzące po sznurku
    wiadomo czego się spodziewać, jest to intuicyjne.

    Z tą stroną nVidia to najlepiej jakby piorun spalił te serwery,
    strony i aby wreszcie ktos logicznie myslacy to na nowo zrobił.
    a przede wszystkim aby autor takiej strony dał wyszukiwarkę
    wewnętrzną w tym gąszczu.
    Za niedługo ludzie po minięciu "siątki" NIC w tym Internecie NIE
    znajdą. Na samo hasło w googlach o sterowniki do karty nVidia
    wyszło ponad 250.000 zwrotów. To jest po prostu CHORE.
    Jeśli ktoś z Was ma możliwość wysłania na jakiś serwer pliku *.zip
    z tymi cholernymi sterownikami i dania mi linka na ten serwer
    to byłbym wzdzięczny. Dziś będę formatował ten dysk bo
    pewnie w samych Windowsach się nieźle namieszało od tych prób.

    > Gdzieś mam te sterowniki i jeśli nie zależy Ci na najnowszych to jak je
    > znajdę mogę je gdzieś wystawić.

    Co do "aktualności" sterowników to się na tym nie znam
    natomiast chciałbym pod Windows 2000 (drugi system) zainstalować
    Flight Simulator model 95, który na tym komputerze powninen pójść.
    Chciałbym aby to zadziałało, mam tą płytkę parę lat, ale zawsze
    do tej pory było tak znaczne zamulenie komputera, "skoki" poczas gry
    że odinstalowałem tą grę.. W inne gry grać nie będę.

    Poza tym pierwszy raz zetknąlem się ze zjawiskiem ruszajacego
    się suwaka ustawień ekranu (rozdzoelczość) a po zmianie rozdzielczości
    i poleceniu zastosuj nie nastąpiła ŻADNA zmiana.
    Czegóż to człowik jeszcze nie uświadczy.

    Czy po zainstalowaniu na pri.master systemu XP (okrojone-MX-7)
    mam WYPIĄĆ ten HDD-0 i instalować drugi system na HDD-1
    ustawionym jako pri.slave? (i tasiemkami i zworkami).
    To, czy system będzie z dysku HDD-0 czy HDD-1 będę
    decydował w BIOS-ie, podczas startu ustawiając kolejność
    bootowania- tak jak to robię dziś. To mi pasuje.

    Podziękowania.
    Tomek.

  • 14. Data: 2009-11-29 10:52:55
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

    Tomek wrote:
    > Użytkownik "Wiesław" <n...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Rozumiem w razie czegoś nowego, system operacyjny nie może mieć
    > sterowników do tego co będzie kiedyś tam zrobione. Ale aby nie miał
    > sterowników do tego co ma ok. 7-8 lat????

    Napisz do "autora " tego g... z torrentow dla dzieci neostrady ktorym jest
    XP MX ze masz z nim problemy . Zareczam ci ze
    pelna wersja systemu od czasow zintegowanego z instalka sp2 ma juz
    wbudowane sterowniki do mx400.

  • 15. Data: 2009-11-29 11:05:20
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    wy chyba sobie jaja robicie panowie... co to za filozofia ściągnąć
    sobie soft, który sam Ci znajdzie stery ? -> http://www.drivershq.com/
    Ewentualnie, jeżeli to nie przejdzie, to określić dokładnie sprzęt
    jaki posiadamy, poprzez tą bazę: http://www.pcidatabase.com/.

  • 16. Data: 2009-12-01 13:45:31
    Od: "Tomek" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Wiesław" <n...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    Dnia 28-11-2009 o 19:36 Tomek napisał na pl.comp.pecet:

    Sterowniki ze strony MSI nie dają się zainstalować?

    Serrowniki ze strony MSI są logicznie ułożone
    katalogi ponazywane, wiadomo o co chodzi.
    Se sterwonikami do magistrali zarządzania i dźwięku
    nie mam problemów. Nawet w Win2000- dźwięk dziala.
    Jednak dalej szukam sterowników (uchowaj Boże przed stroną nVidia!)
    do tej karty GeForce2 MX200/400.
    W nerwach nabroiłem sobie przy samochodzie więc starymi komputerami
    na razie ciskał nie będę.
    T.

  • 17. Data: 2009-12-01 14:18:52
    Od: "Tomek" <m...@o...pl>

    Dnia 28-11-2009 o 19:58 Maciej Browarczyk napisał na pl.comp.pecet:

    Po pierwsze: http://www.iurl.pl/?lqDBd zakładka "Obsługiwane produkty"
    Po drugie: http://www.iurl.pl/?l4Ect

    Znalazłem na stronie
    http://www.msi-polska.pl/index.php?func=downloaddeta
    il&type=driver&maincat_no=130&prod_no=895
    to strona logicznie skonstruoana i znalazłem plik
    3100xp.exe. Po uruchomieniu do katalogu
    i wskazaniu go w kreatorze znajdowania sprzędtu
    Windows pobrał sterowniki.
    Podziękowania!.
    Tomek.

  • 18. Data: 2009-12-02 00:01:38
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 1.12.2009, Tomek napisał(a):

    > Jednak dalej szukam sterowników (uchowaj Boże przed stroną nVidia!)
    > do tej karty GeForce2 MX200/400.

    A próbowałeś tego?
    'Automatically find drivers for my NVIDIA products'
    http://www.nvidia.co.uk/Download/PreScan.aspx?lang=e
    n-uk

    Tu masz stary sterownik, ale za to z "lekko strawnym" GUI. ;D
    www.nitka.net.pl/~michu/30.82_winxp.exe
    --
    _____ __________________________

  • 19. Data: 2009-12-02 13:00:58
    Od: "Tomek" <m...@o...pl>

> [...]
    n-uk

    > Tu masz stary sterownik, ale za to z "lekko strawnym" GUI. ;D

    Nie póbowąłem tych automatów do znajdywania sterowników
    gdyż (podobnież) one wykrywają tylko to, co im DA system
    operacyjny (podobnie jak program Everest).
    I śmignęloby mi coś przed oczyma, trudno orzec co się
    załadowało do system32 a człowiek głupi jest i nie
    wie, czy ten stary sprzęt działa, czy ma działać, czy nie.
    Niestety, jak to w wersji "za darmo" są różne podejścia
    programistów do stron Internetowych do ściagania sterowników
    i czasem tylko Pan Bóg raczy wiedzieć, czym kierował się
    programista, dając akkurat taką architekturę strony, że
    połapać się w tym wszystkim za nic nie można.
    Oj, nauczyły mnie te ostatnie dni, nauczyły...
    Z resztą sam sterownik do grafiki wybrałem "Mx 400-32".
    Na zasadzie "czuja"- a może tu chodzi o system 32 bitowy?
    Bo karta ma oznaczenie GeForce2 MX200/400.
    Podziękowania1.
    Tomek.