  • 21. Data: 2010-12-10 21:43:57
    Temat: Re: statyw a stabilizacja
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-12-09 08:21, Stan.Matyska wrote:
    > Jest roznica, kiedy sie trzasie fotograf, a kiedy fotografowany.
    > Niech bedzie ze sa przejeci powaga chwili.
    > Nie propaguje pijanstwa! Rozumiesz?

    Nie napisałem Ci, że propagujesz, tylko że ma się nijak do stabilizacji w
    tym kontekście.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 22. Data: 2010-12-13 14:24:44
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <idll18$inb$1@inews.gazeta.pl>,
    JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote:

    > Wg Twojego rozumowania, samochód który trzeba pchać też jest lepszy od
    > braku samochodu.
    Znowu przyklad myslenia zerojedynkowego.
    To jest wlasnie twoje rozumowanie.
    Na wycieczke mozna wziac samochod 4x4, camperwana, osobowy, albo rower.
    Kazdy z nich ma jakies plusy/minusy.
    To jest moje rozumowanie.

    > Zastanów się. PO CO nosić lekki chybotliwy statyw? Po to, aby włączać
    > stabilizację? To po co mi statyw w ogóle? Jeżeli stawiam aparat na
    > statyw, to zakładam, że się nie poruszy. Jeżeli mam przypuszczać że się
    > jednak poruszy, to wybacz.
    Ale zle zkladasz.
    Nie ma statywow idealnie stbilnych.
    Moze w studio.

    > Rozumiem doskonale.

    Jednak chyba nie.

    > Oczywiście, że nie ma. Pełna zgoda.

    > No to wyjaśnij mi nie zerojedynkowo, użyj fuzy logic. Jak sobie
    > wyobrażasz ocenę czy w tym momencie użyć VR czy nie? Tego się
    > zwyczajnie nie da zrobić.

    Fakt, to trudne.
    Ale to jakby inne zagadnienie, niz opowiadanie ze zawsze uzywamy
    stabilnych statywow.

    TA

  • 23. Data: 2011-01-19 13:23:11
    Temat: Monopod, a stabilizacja.
    Od: " 666" <j...@N...gazeta.pl>

    To powiedzmy, że chodzi o monopod.

    -----

  • 24. Data: 2011-01-19 13:28:02
    Od: " 666" <j...@W...gazeta.pl>

    Gwint, śruba, płytka, mocowanie, głowica, blokady,...
    Mam to samo.
    Z 4/300mm bardzo wątpliwa podpórka.
    I to właściwie niezależnie od statywu (stabilnego) i niezależnie od głowicy
    ("stabilnej").

    -----

    > Moj wycieczkowy ma 3kg, jest z wlokien weglowych, najfajniejsze jednak, ze
    ma hak na spodzie i mozna go latwo dociazyc, mimo tego sama glowica ma na
    tyle duze luzy, ze z ciezkim, dlugim szklem i wazzcym rowniez aparatem i tak
    deko obraz sie rusza.