  • Data: 2009-07-19 10:48:39
    Temat: stalka do nikona d70
    Od: sylwia <s...@g...at> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Chcialabym prosic o rade bo nie moge sie zdecydowac :)
    Chce dokupic obiektyw do mojego nikona, do zdjec makro (krzaczki i
    kwiatki, sporadycznie motylek) i portretow. Rozwazam takie opcje:
    - Nikon 50mm f1,8 AF + Sigma 105mm macro lub Tamron 90mm macro
    - Sigma 50mm 2.8 (lub 1.4) macro

    Czy jest duza roznica w jakosci pomiedzy f1.8 i f1.4 tudziez 2.8 i 1.4?
    Wiem pytanie lamerskie ale do tej pory mialam do czynienia tylko z kitem
    i beznadziejnym tele sigmy ... I czy zestaw pierwszy w ogole ma sens, po
    podpieciu do nikona i tak bede miala ogniskowa 75mm, tylko swiatlo nieco
    lepsze?

    Dziekuje z gory za wszelka pomoc :)
    pozdrawiam,
    Sylwia