  • Data: 2009-07-19 20:19:36
    Temat: Re: stalka do nikona d70
    Od: sylwia <s...@g...at> szukaj wiadomości tego autora

    Kapsel schrieb:

    > Sam mam nikkora 50/1.8 - jego zalety to lekkość cena (relatywnie) i niezła
    > GO :) Natomiast trudno o nim powiedzieć żeby to był obiektyw makro,
    > podobnie też trudno nazwać go w pełni portretowym - jeśli chcesz same buzie
    > robić, to jest za szeroki i wyjdą przerysowania. Choć nie ukrywam, że sam
    > portretuję nim radośnie, tylko trzeba pamiętać, żeby nie za blisko ;)
    >
    > Jeśli więc makro i portret to bym celował w Tamrona - nie miałem go w
    > dłoniach, natomiast na forum CyberFoto wielokrotnie czytałem o nim dość
    > pozytywne opinie, w makro się sprawdzi, a długość pozwoli też machnąć
> [...]

    Dzieki Kapsel!
    Wlasnie bardzo kuszacy jest ten nikkor 50/1.8 :) ma swietne rezenzje.
    Ale wlasnie aukcja sie skonczyla a ja po calodniowym buszowaniu w necie
    znalazlam jeszcze Nikkora 60 2.8 i chyba na niego sie zdecyduje ;) Mam
    nadzieje ze dobry to bedzie wybor .. Moze dokupie pozniej jeszcze ta 50
    choc nie wiem czy ma to sens ;)

    pozdrawiam, Sylwia