  • 1. Data: 2010-01-29 19:02:34
    Temat: stacja dokująca HP EN488AA
    Od: "r." <n...@n...com>

    Mam pytanie. Nabyłem stację dokującą HP EN488AA do laptopa nc6320,
    którego zasilacz ma 65W. Na samej stacji jest napisane, że powinna być
    zasilana zasilaczem 120W (18,5V 6,5A). Tymczasem po podłączeniu
    zasilacza 65W jak i mocniejszej 90tki nic się nie dzieje. Czy tam się
    powinna świecić dioda koło gniazdka zasilania nawet jak laptop nie jest
    na stacji ? Po zapięciu laptopa nie działa wyjście na monitor,
    klawiaturę czy usb.
    Czy jest szansa w jakiś sposób sprawdzić stację na zasilaczu 65 lub 90W
    , czy jest ona ewidentnie uwalona.

    pozdrawiam
    r.