  • 1. Data: 2010-01-29 16:56:16
    Temat: Re: bios nagrywarki - problem
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Papo Smurf napisała na pl.comp.pecet:

    > na dodatek jak chcę wgrać starszą wersję biosu to program nagrywający
    > wyświetla mi komunikat że to nimożliwe bo obecna wersja biosu jest
    > nowsza:O( ma ktoś pomysł jak przywrucić poprzednią sprawność leciwej
    > nagrywarki?:O)

    Nie wiem dokładnie czy i jak, ale zobacz to:
    http://codeguys.rpc1.org/firmwares.html

    Będziesz musiał pewnie trochę poczytać.
    Marcin Kocur

  • 2. Data: 2010-01-30 00:45:00
    Od: "Papo Smurf" <S...@z...sa>

    Órzytkownik "Marcin Kocur" napisał:
    > Nie wiem dokładnie czy i jak, ale zobacz to:
    > http://codeguys.rpc1.org/firmwares.html
    > Będziesz musiał pewnie trochę poczytać.

    ok, dzięki za wskazufke:O)
    znalazłem plik binarny, nagrałem i poprawiło się, ściągnołem programik
    omnipatcher.exe potrafiącym edytować opcje plików binarnych, jeszcze dobrze
    go nie rozgryzłem, ale bawię się:O)