  • 1. Data: 2010-01-28 20:41:16
    Temat: bios nagrywarki - problem
    Od: "Papo Smurf" <S...@z...sa>

    mam starą nagrywarkę DVD (medel LDW-811S) działą do dzisiaj świetnie, ale
    ostatnio posłuchałem rady znajomego przygłupa i wgrałem jej najnowszy bios
    licząc że zacznie mi szybciej nagrywać i obsługiwać nowe rodzaje płyt, ale
    okazało się że nagrywarka po uaktualnieniu biosu nagrywa z szybkością dwa
    razy mniejszą niż poprzednio:O(
    na dodatek jak chcę wgrać starszą wersję biosu to program nagrywający
    wyświetla mi komunikat że to nimożliwe bo obecna wersja biosu jest nowsza:O(
    ma ktoś pomysł jak przywrucić poprzednią sprawność leciwej nagrywarki?:O)

  • 2. Data: 2010-01-29 16:23:12
    Temat: Re: bios nagrywarki - problem
    Od: "Papo Smurf" <S...@z...sa>

    jakiś trol mi się pszyczepił, więc zapytam jeszcze raz:

  • 3. Data: 2010-01-29 21:15:43
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Fri, 29 Jan 2010 17:23:12 +0100, Papo Smurf napisał(a):

    > jakiś trol mi się pszyczepił, więc zapytam jeszcze raz:

    troll to jest tu:

    http://groups.google.pl/group/alt.pl.comp.os.windows
    xp/browse_thread/thread/d0308c2b6ff55a21/563d36ecd85
    a2b3f?hl=pl&ie=UTF-8&oe=utf-8%29#563d36ecd85a2b3f

    i gdyby polamalo:

    http://tinyurl.com/yasbvu2

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 4. Data: 2010-01-29 21:28:07
    Od: "Papo Smurf" <S...@z...sa>

    Órzytkownik "Norbert" napisał :

    aleś ty głupiże asz pszykro,
    powiedz kto cie spłodził to cię pomszcze!:O)

  • 5. Data: 2010-01-30 10:19:03
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    Papo Smurf pisze:
    > Órzytkownik "Norbert" napisał :
    >
    > aleś ty głupiże asz pszykro,
    > powiedz kto cie spłodził to cię pomszcze!:O)
    Jednak powinni ograniczać dostęp do internetu.
    Taka *asz* jak ty, to super argument za cenzurą.