  • Data: 2011-06-06 13:22:39
    Temat: [śruby] ;) tym razem nakretka amortyzatora:)
    Od: Michał Gut <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    odkrecilem nakretke piasty i udalo mi sie wyciagnac kolumne z uszkodzona
    zwrotnica. obylo sie bez kupna pneumatyka co mnie cieszy. posluchalem sie i
    zmontowalem wszystko do kupy i postawilem na kole (amortyzator trzymal sie
    tylko na jednej srubie w dodatku juz nadcietej:P

    yato pieknie odkrecilo i jak sie okazalo to nie pokretlo i nasadka sie
    wyginaly tylko piasta mi sie bujala wczesniej podczas odkrecania.

    niestety co sruba to kolejna porazka...
    jedna sruba kolumny(górna) odkrecila sie w bólach, druga zerwala nakretke po
    drugiej stronie...........
    ściąłem kątówką (szczęśliwie kilka dni temu zamowilem troche roznych srub o
    duzej twardosci:))

    w ladze (?) jest miejsce na imbus - niestety proba odkrecenia kluczem i
    imbusem jednoczesnnie sie nie powiodla... imbus sie wyrabia.

    jestem juz bliski wkur... i zaraz zamowie nowe sprezyny i nowa zwrotnice i
    nie bede sie bawil w te pierdoly bo i tak musze zamowic czesci i tak.
    korozja zezarla lozysko amortyzatora. 2 lata moze by jeszcze pojezdzil z tym
    ale nie bede ryzykowac...30pln za sztuke to nie dramat:P

    ale pomijajac to - ma ktos pomysl jak sie do tego dobrac?

    --
    Zdeklarowany fiaciarz:)