  • 1. Data: 2009-12-19 19:39:52
    Temat: [sprostowanie] do wszystkich
    Od: "kawior74" <k...@w...pl>

    Bez sensu sie Panowie klucic...
    przed Swietami...
    sorki jak cos nie tak poszlo ;-)
    wesolych swiat Wam skladam

  • 2. Data: 2009-12-19 21:12:37
    Temat: Re: [sprostowanie] do wszystkich
    Od: "...:::WISKOLER:::..." <R...@v...cy>

    Na grupie *pl.misc.telefonia.gsm*, dnia 19 grudzień (sobota),
    znalazłem donos TW *kawior74*,
    o treści cytowanej poniżej:

    > Bez sensu sie Panowie klucic...
    > przed Swietami...
    > sorki jak cos nie tak poszlo ;-)
    > wesolych swiat Wam skladam

    Pojechali ci i chcesz się wykpić zwykłym "sorki"?
    Bez sensu, nawet przeprosić nie potrafisz spamerze.
    --
    Dlaczego tyle osób zarabia na ebookach?
    http://ebooki.zlotemysli.pl/wiskoler.php

  • 3. Data: 2009-12-19 21:20:44
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "kawior74" news:hgjaqk$7ei$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > Bez sensu sie Panowie klucic...
    > przed Swietami...
    > sorki jak cos nie tak poszlo ;-)
    > wesolych swiat Wam skladam

    A po co dajesz w temacie [...]
    Prawda jest taka, że tym co "stworzyłeś" na łamach jednych ze swoich
    pierwszych postów w dniu dzisiejszych zrobiłeś sobie krechę u większości
    czytających tą grupę.

    Na przyszłość masz nauczkę - najpierw myśleć czy spamowanie i o zgrozo
    wyzywanie kogoś (IMHO kompletnie bezpodstawne) ma sens.

    Z mojej strony tyle.

    żegnam.

  • 4. Data: 2009-12-20 15:17:39
    Od: "Jurek" <J...@a...com>

    > Bez sensu sie Panowie klucic...

    prtzestzegam przd oszutem, co pisac po polsku nie umie
    już zgłoszone do allegro

    jk

  • 5. Data: 2009-12-20 15:25:17
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Jurek pisze:

    > prtzestzegam przd oszutem, co pisac po polsku nie umie
    > już zgłoszone do allegro
    >
    > jk

    Te, kolina! NNTP-Posting-Host: 208-pra-8.acn.waw.pl
    Najpierw Ty się naucz pisać!!

    --
    animka

  • 6. Data: 2009-12-20 18:02:26
    Od: KuFeL <k...@s...o2.spam.pl>

    W dniu 2009-12-20 16:25, Animka pisze:

    > Te, kolina! NNTP-Posting-Host: 208-pra-8.acn.waw.pl
    > Najpierw Ty się naucz pisać!!

    w sumie nie ma co na IP patrzec ;) ortografia tez koline zdradza :D

    Pzdr,
    KuFeL
    --
    gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
    http://www.zachody.pl / skype:kufel78

  • 7. Data: 2009-12-20 23:41:46
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    KuFeL pisze:

    > w sumie nie ma co na IP patrzec ;) ortografia tez koline zdradza :D

    Tak, od razu wiadomo kto, ale chciałam podeprzeć argumenty ;-)

    --
    animka

  • 8. Data: 2009-12-21 08:58:52
    Od: "Napletec" <N...@p...com>

    >Tak, od razu wiadomo kto, ale chciałam podeprzeć argumenty ;-)

    Mimo jadu który sonczysz na grupie życzę Ci byś zaznała Wesołych i
    Spokojnych Świąt i poznała co to prawdziwa rodzina i życzliwość dla innych
    ludzi

    Janina Kolina