  • 1. Data: 2009-11-15 11:53:00
    Temat: [protel 99se] mikro switche
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    witam!
    mam taki dziwny problem i nie wiem jak go obejść...

    w bibliotece sch mam symbol mikroswitcha który ma dwa wyprowadzenia i dwa
    ukryte (bo uS ma cztery piny)... jak projektuję obudowę w biblitoece pcb to
    umieszczam 4 piny... gdy teraz projektuję płytę drukowaną w pcb ze schematu
    to automatycznie łączy mi ukryte piny wszystkich mikroswitchy... jasno się
    wyraziłem? ;o) jak to poprawić/obejść?

  • 2. Data: 2009-11-15 19:37:40
    Temat: Re: [protel 99se] mikro switche
    Od: EM <e...@p...onet.pl>

    identifikator: 20040501 pisze:
> [...]
    > ze schematu to automatycznie łączy mi ukryte piny wszystkich
    > mikroswitchy... jasno się wyraziłem? ;o) jak to poprawić/obejść?

    Nie ukrywaj pinów tylko daj po dwa na sobie z ukrytymi nazwami/numerami.

    Pewnie program łączy ukryte piny o takich samych nazwach, tak jak nety.
    --
    Pozdr
    EM